ISS:N ITÄ-SUOMEN TOIMINNOT VAHVISTUVAT

ISS:N ITÄ-SUOMEN TOIMINNOT VAHVISTUVAT ISS Suomi Oy on ostanut Pohjolan Euroilma Oy:n koko osakekannan. Kaupan myötä ISS:n Itä-Suomen teknisten palveluiden palvelukokonaisuus laajenee ja kauppa mahdollistaa laajojen palvelukokonaisuuksien tarjoamisen Itä- ja Keski-Suomen sekä Kainuun alueiden asiakkaille. Pohjolan Euroilma Oy on LVI-laitteiden huoltoon, korjaukseen, kuntokartoituksiin sekä LVISAK-saneeraukseen, urakointiin, ilmastoinnin jäähdytykseen ja näiden suunnitteluun erikoistunut yritys. Lisäksi yrityksen palveluvalikoimaan kuuluvat säätölaitteiden huolto, säätäminen ja korjaus/uusinta sekä alaan kuuluvien kojeiden, laitteiden ja varaosien myynti. Pohjolan Euroilman palveluksessa on 17 henkilöä. Kaupan myötä yrityksen henkilökunta siirtyy ISS:n palvelukseen ns. vanhoina työntekijöinä. Sopimukset ja toiminta jatkuvat keskeytyksettä ja toiminta organisoidaan osaksi ISS:n Itä-Suomen Tekniset Palvelut organisaatiota. ISS Palvelut on kiinteistö- ja toimitilapalveluihin erikoistunut palvelualan yritys. ISS:ssä työskentelee 6500 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2002 oli 185 MEUR. Lisätietoja asiasta antavat: ISS Palvelut, palvelujohtaja Osmo Kinnunen, puh. 0400 796 094 Pohjolan Euroilma Oy, toimitusjohtaja Raimo Ovaskainen, puh. 0500 570 965. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/15/20040115BIT00270/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/15/20040115BIT00270/wkr0002.pdf