ISS OSTI PROSESSIPESU EK OY:N

ISS OSTI PROSESSIPESU EK OY:N ISS Suomi Oy ja Ekokem-konserniin kuuluva Prosessipesu EK Oy ovat sopineet Prosessipesu EK Oy:n liiketoiminnan siirtymisestä ISS Teollisuuspalveluille. Teollisuuden erikoispuhdistuksiin ja kunnossapitoon keskittyvä Prosessipesu vahvistaa ISS:n teollisuuspalveluita. Prosessipesu EK Oy on erikoistunut teollisuuden ja kiinteistöjen raskaisiin puhdistuksiin. Sen liikevaihto viimeksi päättyneeltä tilikaudelta oli 5 miljoonaa euroa. Yritys on perustettu vuonna 1987. Sillä on vankka kokemus vaativista teollisuuden puhdistus- ja kunnossapitotöistä. Prosessipesun palveluvalikoimaan kuuluvat mm. prosessipesut, vesipiikkaukset, kuumavesipainepesut, imu- ja paineyhdistelmäautopalvelut sekä suurtehoimuroinnit ja -puhallukset. Yrityksen toimialueena on koko Suomi. Prosessipesun henkilökunta, 50 henkilöä, siirtyy ISS:n palvelukseen. Sopimukset ja toiminta jatkuvat keskeytyksettä. - "Vahvistamme ISS:n teollisuusasiakkaille toimittamien palvelujen kokonaisuutta ja saamme kaupan myötä uutta erityisosaamista ja resursseja", kertoo ISS:n toimitusjohtaja Matti Kyytsönen. - "Olemme kehittäneet vuodesta 1997 Ekokem-konserniin kuuluneen Prosessipesun laadukkaaseen kuntoon. Yhtiöllä on hyvät ja toimivat laatu-, ympäristö- ja turvallisuusjärjestelmät. Ammattitaitoinen ja koulutettu henkilökunta ja hyvä kalusto antavat vahvan lisäarvon uudelle omistajalle", toteaa Ekokem-konsernin toimitusjohtaja Esa Tommila. Lisätietoja asiasta antavat ISS Suomi Oy, toimitusjohtaja Matti Kyytsönen, puh. 0205 151 330 ISS Teollisuuspalvelut, Hannu Viljanen, puh. 040 505 7244 Ekokem Oy Ab, toimitusjohtaja Esa Tommila, puh. 0400 507 705 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/15/20040415BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/15/20040415BIT00440/wkr0002.pdf