S-Pankki ja Itella Informaatiologistiikka yhteistyöhön

Report this content

S-Pankki Oy ja Itella Information Logistics Oy ovat tehneet yhteistyösopimuksen, joka kattaa mm. S-Pankin tili- ja korttiliiketoimintaan liittyvien asiakastulosteiden kuten tiliotteiden tulostamisen ja lähettämisen. S-Pankki lähettää aineiston sähköisesti Itellaan, joka toimittaa lähetykset S-Pankin asiakkaille. Yhteistyö ja käytännön toteutuksen rakentaminen käynnistyvät heti. S-Pankki aloittaa toimintansa vuoden 2007 loppuun mennessä.
Solmittu sopimus vahvistaa Itellan asemaa merkittävänä pankki- ja vakuutustoiminnan ulkoistuskumppanina.
- Meille on erittäin tärkeää, että kumppanina on asiantunteva ja luotettava yritys. Tällä ratkaisulla olemme hakeneet toimintaamme lisää tehokkuutta ja toimintavarmuutta, sanoo S-Pankin myynnistä ja markkinoinnista vastaava johtaja Erkko Koskela.
Luottamuksellisuus ja asiakkaiden materiaalien salassapitovelvollisuus ovat Itella Informaatiologistiikan toiminnan kulmakiviä.
- Tietototurvallisuus ja luottamus ovat ehdottomia edellytyksiä kaikelle toiminnallemme. Itellan vahvuus on myös monikanavaisuus. Meidän avullamme asiakkaamme voivat viestiä joko perinteisesti paperilla tai siirtyä sähköisiin jakelukanaviin. Asiakkaamme asiakas voi valita itselleen luontevimman asiointikeinon toimittajansa kanssa, kertoo johtaja Jarmo Kohonen Itellasta.

Lisätietoja:
johtaja Jarmo Kohonen, Itella Information Logistics Oy, puh. 040 844 5377