15.12. Joonas Berghäll, Miesten vuoro elokuvan ohjaaja, hyväntekeväisyysmyyjäisiin yllätysvieraaksi

Postimuseon Hyvän tahdon joulu -näyttelyn myyjäisten yllätysvieraaksi on tulossa Miesten vuoro elokuvan ohjaaja Jonas Berghäll ja tuottaja Mika Hotakainen.  He ovat yleisön tavattavissa 15.12. kello 12 - 17. Samalla he signeeraavat Miesten vuoro -kalentereita.

Miesten vuoro on kotimainen dokumenttielokuva suomalaisen miehen sielunmaisemasta saunassa. Elokuvan hengessä on toteutettu myös Miesten vuoro -kalenteri, jonka myynnistä menevä tuotto lahjoitetaan Syöpäsäätiön Hopearahastoon. Rahastoon kertynein lahjoitusvaroin tuetaan eturauhasen syövän tutkimusta ja Syöpäjärjestöjen tarjoamaa valtakunnallista neuvontapalvelua, joka auttaa potilaita ja omaisia, kun heillä on syöpään liittyviä kysymyksiä tai kun he kaipaavat tukea selviytymiseen.

Päivän muu ohjelma:

• klo 12 - 17 Näyttelyn hyväntekeväisyysjärjestöt paikalla myyntipöytineen
  • klo 12, 13 ja 15 Suomen Punaisen Ristin ensiaputietoiskut
  • klo 14 - 14.30 Toiminnanjohtaja Jari Ketola SOS-Lapsikylästä kertoo lastensuojelun haasteista Suomessa
  • klo 15 - 17 Pelastusarmeijan torvisoittokunta tahdittaa yleisöä
  • klo 16 - 16.30 Hankejohtaja John Ekelund kertoo Punaisen Ristin kansainvälisestä avustustoiminnasta
  • klo 15 - 18 joulupukki vierailee

Hyvän tahdon joulu -näyttely on esillä Postimuseossa 2.1.2011 saakka ja näyttelyyn on vapaa pääsy. Postimuseo sijaitsee Helsingin pääpostitalossa, Asema-aukio 5 H.

Lisätietoja antaa projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775, helena.parssinen@posti.fi tai projektipäällikkö Suvi Jalli puh. 020 451 4919, suvi.jalli@posti.fi  Näyttelyn tiedotusmateriaali on osoitteessa www.posti.fi/postimuseo/media/2010/hyvantahdonjoulu.html.