Hyvän tahdon joulu -näyttelyn oheisohjelmaa ja keräilykohteiden vaihtoa Postimuseossa 9.12.

Postimuseon hyväntekeväisyyttä esittelevän näyttelyn Hyvän tahdon joulun oheisohjelmassa on torstaina 9.12. Pelastusarmeijan toiminnan esittelyä.  Ohjelmassa on tietoiskujen lisäksi laulua ja soittoa.

Postimuseon kirjastossa on myös torstaina 9.12. keräilykohteiden vaihtoiltapäivät. Vaihtoiltapäivässä vaihtavat omistajaa esimerkiksi postikortit, postimerkit, karkkikääreet, kiiltokuvat, tulitikkuetiketit ja kirjeensulkijat.

Lisätietoja Hyvän tahdon joulu -näyttelyn oheisohjelmasta antaa projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775, helena.parssinen@posti.fi tai projektipäällikkö Suvi Jalli puh. 020 451 4919, suvi.jalli@posti.fi  Näyttelyn tiedotusmateriaali on osoitteessa www.posti.fi/postimuseo/media/2010/hyvantahdonjoulu.html.  Keräilykohteiden vaihtoiltapäivästä saa lisätietoja informaatikko Soile Siltala puh. 020 451 4771, soile.siltala@posti.fi