Itellalta uusi työkalu markkinointiviestinnän toteutukseen

eViesti on nopeaa ja helppoa markkinointia omalta päätteeltä

Itella Suomen kehittämä eViesti-palvelu on uudenlainen työkalu markkinoinnin ja tiedotuksen tarpeisiin. Vastaanottajalle kohdistetut kutsut, kiitokset, esitteet ja tiedotteet voi nyt tehdä entistä helpommin internetin kautta omalta työpisteeltä. Palvelu on myös nopea, sillä ennen puoltapäivää tehdyt eViestit jaetaan vastaanottajille nopeimmillaan jo seuraavana päivänä. Palvelussa lähettäjä työstää omalta koneeltaan viestiin haluamansa sisällön. Yrityksen tarpeisiin tehdyistä viestipohjista ja kuvapankeista lähettäjä valitsee tarkoitukseensa sopivimman. Vastaanottajien osoitteistot asiakas voi poimia omista rekistereistään tai jättää sen Itellan huolehdittavaksi. Palvelun käyttö ei edellytä erillistä tietokoneohjelmaa, riittää että käytössä on internet-selain. Viestit tulostetaan digitaalitulostimilla asiakkaan toiveiden mukaisesti joko värillisinä tai mustavalkoisina. Viestien materiaalikoot voivat vaihdella A3:sta aina A6:een. Osoitteisiin tulostetaan automaattisesti mukaan maakoodit. Halutessaan asiakas voi rytmittää postitusta esimerkiksi eri päiville ja seurata sen etenemistä netissä. Työkaluna eViesti on kustannustehokas, sillä verrattuna perinteiseen painotyöhön eViestissä jää pois paljon henkilötyötä ja yhteysliikennettä. Laadultaan palvelu on samantasoista kuin muissa painotuotteissa. Palvelu soveltuu kaikenkokoisten yritysten ja järjestöjen käyttöön. "eViestiä on pilotoitu viime syksystä lähtien ja kehitetty asiakastarpeita vastaavaksi. Asiakkaat ovat ottaneet palvelun tyytyväisinä vastaan. eViesti on todettu helpoksi ja kustannustehokkaaksi tavaksi toteuttaa personoitua suoramarkkinointia", eViestistä Itella Suomessa vastaava Peter Raikamo toteaa. Lisätietoja: Consept Manager Peter Raikamo puh. 0205 388 250