KIMPPAcard on Postin päänavaus sosiaalisessa mediassa

Posti on avannut verkkoyhteisö Facebookissa uuden palvelun. Facebookiin kirjautuneet käyttäjät voivat lähettää yhdessä Facebook-kavereidensa kanssa aidon paperisen postikortin yhteiselle ystävälle. KIMPPAcard luo uuden tavan ylläpitää postikortin lähettämisen ja muistamisen perinnettä. - Olemme yksi edelläkävijöistä ja ensimmäisistä Euroopan posteista sosiaalisessa mediassa. Postin pitää olla kehittämässä palveluita siellä missä asiakkaammekin ovat – myös verkossa, kertoo liiketoimintajohtaja Rita Sadinkangas Postin Kuluttajapalveluista. Yli 1,5 miljoonan suomalaisen käyttäjän yhteisö, Facebook, on tähän sopiva ympäristö. - Posti on kuluttajille tuttu ja luonteva valinta, kun halutaan muistaa tuttavia tai läheisiä. Toimme palveluihimme uudenlaisen ajatuksen: perinteisen, aidon postikortin voi askarrella verkossa yhdessä kavereiden kanssa, ja kortissa on jokaisen lähettäjän kädenjälki. Tavoitteenamme on jatkossakin kehittää innovatiivisia tapoja muistaa läheisiä ja tuttavia. Korttiin osallistuminen on yhtä vaivatonta mistä tahansa maailmasta, kun vain on Facebookin käyttäjä ja sallii KIMPPAcard-sovelluksen käyttöönoton. Kortin lähettäminen on helppoa ja hauskaa yhdessä tekemistä. Kukapa ei ilahtuisi aidosta, askarrellusta postikortista, jonka saa vaikkapa viideltä parhaalta ystävältään. Palvelun käyttö: • KIMPPAcard –sovellukseen pääsee osoitteesta www.posti.fi/kimppacard • Kortin lähettäjien on oltava kirjautuneena Facebookiin ja sallittava sovellus. Palvelu on sekä suomen- että englanninkielinen. • Kortin aloittaja lataa sovelluksessa korttia varten kuvan ja kirjoittaa tervehdyksen, valitsee lähetyspäivän, täyttää vastaanottajan osoitetiedot sekä maksaa kortin verkkopankissa tai luottokortilla. Kortin normaalihinta on 4,90 €. • Maksamisen jälkeen aloittaja kutsuu kavereita osallistumaan kortin tekemiseen. Muut kortin tekemiseen osallistuneet maksavat oman osuutensa kortin aloittajalle sopimallaan tavalla. • Kortti lähtee tulostettavaksi valittuna lähetyspäivänä. Vastaanottajalleen kortti kulkee 1.luokan toimitusehtojen mukaisesti. Kortin voi lähettää mihin tahansa maailmassa.