Pekka Rauhalasta Javerdelin uusi talous- ja hallintojohtaja

Report this content

25.2.2014 – IT-palvelutalo Javerdelin uudeksi talous- ja hallintojohtajaksi on nimitetty Pekka Rauhala. Varatuomari, OTK, MBA Rauhala siirtyy Javerdelin palvelukseen ANYCONin kehitysjohtajan tehtävästä Vietnamista.

Pekka Rauhala (53) aloittaa 1.3.2014 Javerdelin talous- ja hallintojohtajana sekä johtoryhmän jäsenenä. Hän on toiminut 20 vuoden ajan teknologia- ja pörssiyhtiöiden, kuten Pöyryn, Tellabsin ja SSH Communications Securityn, kansainvälisen liiketoiminnan sekä hallinnon johtotehtävissä.

”Javerdel on siirtymässä seuraavaan kasvuvaiheeseen, jonka aikana yhtiö avaa tiensä suuriin yrityksiin ja kansainvälisille markkinoille pilviteknologioiden varaan rakennettavien palveluiden avulla. Pekka vahvistaa kansainvälisen liiketoiminnan osaamistamme ja tuo meille pörssiyhtiöiden vaatimukset täyttävät hallinto- ja talouskäytännöt”, kertoo Javerdelin toimitusjohtaja Jussi Haverinen.

”Javerdel on kasvava, kehittyvä ja kansainvälistyvä IT-palvelutalo. Haluan panostaa yhtiön liiketaloudellisten tavoitteiden saavuttamiseen sekä kehittää yhtiön taloutta ja hallintoa uudelle tasolle. Yhtiön johtoryhmään tuon osaamista ja kokemusta kansainvälisestä liiketoiminnasta. Javerdel on mielenkiintoisessa kehitysvaiheessa ja yrityksellä on erinomaiset asiakkaat. Odotan innolla uusia haasteita”, sanoo Rauhala.

Lisätietoja:

Jussi Haverinen, toimitusjohtaja, Javerdel Oy, puh. 0400 603 450, jussi.haverinen@javerdel.fi