JM Suomi avaa toimitilat Ratinan toimistotaloon

JM Suomi Oy:n syksyllä 2022 ostama Gradina Tampere Oy on sulautunut JM:ään. JM avaa uudet toimitilat Ratinan toimistotaloon.

JM Suomi Oy osti lokakuussa 2022 rakennusyhtiö Gradina Tampere Oy:n koko osakekannan, ja tällä päivämäärällä Gradina Tampere on sulautunut JM Suomi Oy:hyn.

– Tampere on vahvasti kasvava ja dynaaminen kaupunki, jonne laajentuminen on osa JM Suomen kasvustrategiaa. Olemme iloisia, että pääsemme nyt ensimmäisenä tarjoamaan myös tamperelaisille Joutsenmerkittyä omistusasumista, sanoo JM Suomen toimitusjohtaja Markus Heino.

JM Suomi avaa tammikuussa uuden toimitilat Ratinan toimistotaloon kauppakeskus Ratinan viereen osoitteeseen Vuolteenkatu 2.

– Haluamme palvella asiakkaitamme keskeisellä sijainnilla, jonne on helppo tulla asioimaan. Tiloissa sijaitsee myös JM Studio, jossa asiakkaat pääsevät tutustumaan sisutusmateriaaleihin ja vertailemaan niitä omin käsin ja silmin, sanoo Heino.

Tampereella ja Pirkanmaalla JM Suomella on jo suunnitteilla useita kohteita mm. Tesomajärvellä, Messukylässä ja Lielahdessa. Lisäksi Nokian Kartanonrantaan on suunnitteilla uusi asuinalue noin 1500 asukkaalle.

Lisätietoja:

Markus Heino, toimitusjohtaja, JM Suomi, puh. 040 500 1263, markus.heino@jmoy.fi
Laura Saraste-Mäkinen, viestintäpäällikkö, JM Suomi, puh. 0400 764 148, laura.saraste-makinen@jmoy.fi

JM Suomi Oy on osa JM-konsernia, joka on Pohjoismaiden johtavia asuntojen rakentajia ja asuinalueiden kehittäjiä. Toiminnan pääpaino on asuntojen uudistuotannossa pääkaupunkiseuduilla ja isoissa kasvukeskuksissa Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Konserni toteuttaa myös liikekiinteistöihin ja urakointiin kuuluvia projekteja lähinnä Tukholmassa ja sen lähialueilla. JM pyrkii toiminnassaan pitkäjänteisyyteen ja toteuttaa kestävän kehityksen periaatteita. Konsernin liikevaihto on noin 1,6 miljardia euroa ja sillä on noin 2 200 työntekijää. Yhtiö on noteerattu NASDAQ Tukholman Large Cap -listalla.