• Johtajatiimi/

Ben Furman, Nina Pinjola ja Mika D. Rubanovitsch julkaisivat kirjan itsensä ja muiden valmentamisesta: VALMENNA ONNISTUMAAN. NYT.

Report this content

Psykiatrian erikoislääkäri Ben Furman, viestinnän ammattilainen Nina Pinjola ja Suomen johtava myyntivalmentaja Mika D. Rubanovitsch ovat kirjoittaneet yhdessä uudenlaisen oppaan valmennuksen keinoista. Kirjoittajat lähestyvät ratkaisukeskeisesti nykyaikana vallitsevaa valituskulttuuria vastaan.

”Vallitseeko työpaikallasi tai kotonasi valitus- vai toivomuskulttuuri? Miten hyvin osaamme keskustella rakentavasti ja osaammeko antaa palautetta niin, ettei lopputuloksena ole vain vahvempi suuttumuksen tunne? Näihin haasteisiin tarjoamme työkaluja käytännönläheisin esimerkein”, kertoo Furman.

Mika D. Rubanovitsch edustaa kirjassa yritysmaailman näkökulmaa ja tuo esiin ongelmatilanteita, joita hän on ollut ratkaisemassa uransa aikana.

”Aina ei löydy ulkopuolista valmentajaa opastamaan oikeisiin ratkaisuihin työelämän solmukohdissa. Haimme Benin kanssa poikkileikkaavia menetelmiä ja keinoja psykiatrian ja yritysvalmennuksen tiimoilta. Tämän kirjan myötä jokaisella on mahdollisuus kehittyä itsensä valmentajana kohti parempaa ja hallitumpaa elämää sekä auttaa samalla muita onnistumaan”, kiteyttää Rubanovitsch.

Uutuuskirja on saatavilla suurimmista kirjakaupoista sekä verkkokaupoista. Kirjasta ilmestyy perinteisen nidoksen lisäksi e- ja äänikirja.

Ben Furman on psykiatrian erikoislääkäri, psykoterapeutti ja ratkaisukeskeisen psykoterapian kouluttaja. Furman on myös kansainvälisesti tunnettu asiantuntija henkilökohtaisessa kehityksessä, tiiminrakentamisessa ja työyhteisöjen kehittämisessä.

Nina Pinjola on kokenut ja monipuolinen toimittaja ja viestinnän ammattilainen, joka on auttanut synnyttämään kirjan Furmanin ja Rubanovitschin suosittujen seminaarien sisältöjen pohjalta.

Mika D. Rubanovitsch on toiminut urallaan lukuisissa myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä ja konsultoinut suomalaisia yrityksiä myynnin tehostamisessa. Hänet tunnetaan innostavana ja ratkaisukeskeisenä puhujana ja valmentajana.

Lisätiedot ja kyselyt

Mika D. Rubanovitsch

Johtajatiimi, OY Imperial Sales AB

ruba@johtajatiimi.com