Jungle Juice Barin heimopäällikkö vaihtuu

Report this content

Vuodenvaihteessa Jungle Juice Barin uutena toimitusjohtajana aloittaa operatiivisena johtaja toiminut Elli Holappa. Yhtiön perustaja ja pitkäaikainen toimitusjohtaja Noora Fagerström jatkaa smoothiebaariketjun merkittävänä omistajana ja tukee yhtiön kehittämistä hallituksen kautta.

– Avasimme mieheni kanssa ensimmäisen mehu- ja smoothiebaarin vuonna 2011. Sen jälkeen olemme kasvaneet vauhdilla yli 60 baarin ketjuksi ja kansainvälistyneet Vaaka Partnersin tukemana. Vuodet kasvuyrityksen johdossa ovat olleet vauhdikkaita, antoisia ja haastavia. Elli on päässyt hyvin joukkoomme ja siirryn luottavaisena pois operatiivisesta johdosta, sanoo Noora Fagerström.

Vuoden 2019 kasvuyritysjohtajaksi valittu Fagerstöm jatkaa yhtiön omistajana ja panostaa suomalaisten startupien kehittämiseen mm. FiBANin (Finnish Business Angels Network) hallituksen jäsenenä.

Uusi toimitusjohtaja tuntee talon

Toimitusjohtajaksi siirtyvä Elli Holappa on toiminut yhtiössä lähes vuoden operatiivisena johtajana ja vastannut Jungle Juice Barin päivittäisestä liiketoiminnasta. Aiemmin hän on toiminut myynnin johtotehtävissä Royal Canin sekä Musti ja Mirri -yhtiöissä.

– Vuoden aikana olen oppinut tuntemaan Jungle Juice Barin heimon, jolla on positiivinen ja energinen yrityskulttuuri. Nyt avautuu upea mahdollisuus toimia innostavien työtovereiden kanssa yrityksessä jolla on hienot tulevaisuuden mahdollisuudet, sanoo uusi toimitusjohtaja Elli Holappa.

Lisätietoja:

Noora Fagerström, toimitusjohtaja
noora@junglejuicebar.com

Elli Holappa, operatiivinen johtaja (toimitusjohtaja 1.1.2020 alkaen)
elli@junglejuicebar.com

Suomen ensimmäinen smoothiebaari Jungle Juice Bar avattiin vuonna 2011. Nyt baareja on jo yli 60, ja missio tuoda pala viidakon raikkautta kaikkien huulille toteutuu oivaa vauhtia. www.junglejuicebar.com

Avainsanat: