JYSK lanseeraa ympäristömerkityt lakanat ja pussilakanat

Nyt JYSKistä voi ostaa orgaanisia puuvillaisia lakanoita ja pussilakanoita, jotka kantavat sekä pohjoismaista joutsen- sekä EU:n kukka- ympäristömerkkiä.

“Olemme erittäin iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme näitä huippulaadukkaita orgaanisia lakanoita ja pussilakanoita. Yhä enenevässä määrin asiakkaat osaavat vaatia ympäristöystävällisiä tuotteita ja sänky on luonnollinen paikka olla tietoinen ympäristöstään. Loppujen lopuksi, me käytämme jopa kolmanneksen elämästämme sängyssä”, sanoo Helle Jensen, JYSKin Senior Buyer.

Lakanat ja pussilakanat ovat Ruotsalaisen Dibb AB:n toimittamia, joka sai ensimmäisenä tekstiilialan yrityksenä pohjoismaissa vuonna 1995 luvan myydä pohjoismaisen joutsen –merkin alla. Dibb AB on suurin orgaanisesti kasvatetun puuvillan maahantuoja Euroopassa.

Pussilakanoita on saatavana vihreänä ja sinisenä. Yhden setin hinta on 39,95€ ja kaksi settiä myydään yhteishintaan 59,95€. Lakanaa on saatavana valkoisena hintaan 14,95€. Kahden aluslakanan hinta on 22,95€.
Elokuun lopulla myös lasten pussilakanat ja aluslakanat saapuvat JYSK-myymälöihin.