Caara.fi laajentaa jälleen palveluvalikoimaansa – Nyt vuorossa Caara Outlet

Osana asiakaskokemuksen kehittämistä VV-Auton vähittäiskauppa VV-Autotalot Oy avaa uuden halvempiin vaihtoautoihin keskittyvän Caara Outlet -myymälän perjantaina 1.9.2017. Caara Outlet sijaitsee osoitteessa Aamuruskontie 6, 00750 Helsinki (Kehä III, Tikkurilan risteys).

Caara Outlet -myymälän autovalikoima täydentää ja laajentaa Caara.fi ja CaaraGo -palvelukonsepteja uudenlaisella kivijalkamyymälällä, joista kuluttajan ja yritysasiakkaiden on helppo löytää erilaisiin käyttötarkoituksiin sopiva auto.

Uuden myymälän vaihtoautopäällikkönä toimii Jere Lahti ja automyyjinä Lasse Laiti, Jani Salin, Marko Korhonen sekä Niko Äikäs.

Caara Outlet on avoinna arkisin klo 10–18 ja lauantaisin 10–15. Avajaisviikonloppuna myös sunnuntaina 3.9. klo 11–15.

Lisätietoja: Olli Meriläinen, johtaja, Caara/VV-Autotalot Oy, olli.merilainen@vv-auto.fi, 0400 500 250.
Piero Silvani, Head of Customer Experience, VV-Autotalot Oy, piero.silvani@vv-auto.fi, 040 768 1178.

Caara – Mihin ikinä autoa tarvitsetkaan! www.caaraoutlet.fi, www.caara.fi

Caara.fi on täysin verkossa toimiva vaihtoautojen verkkokauppa eikä sillä ole perinteistä myymälää. Caara.fi tekee käytetyn auton ostamisesta mahdollisimman helppoa, sillä auton voi ostaa alusta loppuun verkossa.

CaaraGo.fi on palvelu, josta voi hankkia auton rajalliseksi ajaksi käyttöön. Auton voi varata verkkosivuilla, olemalla yhteydessä myyjiään puhelimitse tai käyttäen sivuston yhteydenottolomaketta tai chat-palvelua.

VV-Autotalot Oy on VV-Auto Group Oy:n tytäryhtiö. VV-Autotalot Oy:n ydinliiketoimintaa ovat Audi-, SEAT- ja Volkswagen-henkilöautojen ja Volkswagen-hyötyautojen sekä vaihtoautojen myynti, huolto ja korjaus Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Turussa.

Yrityksestä

K Auto Oy toimii Volkswagen‐, Audi‐, SEAT‐, CUPRA-, Porsche‐ ja Bentley-henkilöautojen sekä Volkswagen Hyötyautojen maahantuojana ja markkinoijana Suomessa sekä SEATin osalta myös Virossa ja Latviassa. K Auto Oy toimii myös MAN‐kuorma‐autojen ja MAN TGE -pakettiautojen sekä MAN‐ ja Neoplan‐linja‐autojen maahantuojana Suomessa. Maahantuonnin lisäksi K-Auton vähittäiskauppayhtiö K Caara Oy vastaa uusien Volkswagen-, Audi-, SEAT-, CUPRA- ja Bentley-henkilöautojen ja Volkswagen Hyötyautojen myynnistä ja jälkimarkkinointipalveluista sekä vaihtoautojen myynnistä 15 paikkakunnalla. Oy Autocarrera Ab on K Auto Oy:n tytäryhtiö, joka vastaa Porschen myynnistä ja palveluista Helsingissä, Espoossa, Turussa ja Tampereella. MAN‐kuorma‐autojen ja MAN TGE -pakettiautojen sekä MAN- ja Neoplan-linja-autojen myynnistä vastaa MAN Center Espoossa ja koko Suomen kattava MAN-huolto- ja varaosapalvelu palvelee asiakkaita 20 paikkakunnalla. Perinteisen liiketoimintansa ohella K‐Auto kehittää erilaisia autoalan palvelukonsepteja ja monikanavaisia palveluja. Tarjolla on esimerkiksi automerkkikohtaisia verkkokauppoja, mobiiliapplikaatioita ja huollon verkkovarausjärjestelmiä. Yhdessä K-ryhmän kauppojen kanssa K-Auto rakentaa koko maan kattavaa sähköautojen latausverkostoa K-Latausta. K-Caara kehittää puolestaan erilaisia liikkumispalveluita monikanavaisesti. K-Caara‐palvelukonseptiin kuuluvat mm. vaihtoautojen verkkokauppa, leasing‐palvelut yrityksille, yksityisleasing ja autonvuokrauspalvelu. K-Auton uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. K Auto Oy on osa K-ryhmää.