Ilkka Virtanen vastaamaan käytettyjen autojen kaupasta K Auto Oy:öön

KTM Ilkka Virtanen on nimitetty K-ryhmän autotoimialan johtoryhmän jäseneksi ja johtajaksi vastuualueenaan käytettyjen auton kauppa. Virtanen aloittaa uudessa tehtävässään viimeistään 1.1.2022.

”Käytettyjen autojen kauppa on merkittävä osa liiketoimintaamme, ja näemme sen painoarvon kasvavan jatkossa entisestään. Olen hyvin tyytyväinen, että saamme vetäjäksi ja johtoryhmämme jäseneksi Ilkan kaltaisen vahvan osaajan”, sanoo K-Auton toimitusjohtaja Johan Friman

Virtasella on pitkä kokemus autoliiketoimialan johtotehtävistä mm. Veholta liiketoiminnan johtamisen, kehittämisen ja rahoituksen osalta sekä Kamuxin liiketoiminnan kehitys- ja johtotehtävistä. K-Auton tehtävään Virtanen siirtyy Kamuxin Suomen maajohtajan paikalta, toimittuaan ennen sitä Kamuxin kansainvälisen liiketoiminnan johtajana.

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy, riitta.karjalainen@kesko.fi, puh. 040 578 3924