K-Auto palkkaa tulevaisuuden automyyjiä – töitä yli sadalle, joista kolmasosa palkataan heti

K-Auto rekrytoi runsaan vuoden aikana arviolta 130 uutta automyyjää tukeakseen kasvustrategiaansa. Työtehtäviä avautuu K-Auton toimipisteisiin eri puolelle Suomea, ja noin kolmasosa niistä täytetään välittömästi. Tehtävien houkuttelevuutta lisää erittäin kilpailukykyinen palkka.

Alalla poikkeuksellisen mittava rekrytointikampanja pohjaa K-Auton kasvutavoitteisiin ja haluun panostaa alan parhaaseen asiakaskokemukseen niin uusien autojen, vaihtoautojen kuin kokonaisvaltaisten autoilun palvelujen suhteen.

”Emme edellytä aikaisempaa autoalan kokemusta, vaan etsimme mukaamme myynnin ammattilaisia, sellaiseksi haluavia tai vaikkapa alanvaihtoa pohtivia – tärkeintä on aito kiinnostus asiakaspalvelu- ja myyntityöhön. Ala ja automyyjän työnkuva ovat mielenkiintoisessa muutoskohdassa, ja työvälineet digitalisoituvat. K-Auto tulee kouluttamaan kaikki uudet myyjät tulevaisuuden autoilun asiantuntijoiksi”, kertoo Keskon rekrytoinneista vastaava Visa Myllyntaus.

Työ vauhdikkaasti uudistuvassa K-Autossa on erinomainen mahdollisuus olla mukana autokaupan murroksessa. Autojen, omistamisen tapojen ja ihmisten tarpeiden muuttuessa K-Auto edistää suomalaisten kestävää liikkumista ja kehittää markkinoille edistyksellisiä autoalan konsepteja. K-Auto toimii kuluttajaliiketoiminnan lisäksi myös Volkswagen-konsernin autojen maahantuojana.

Avautuvien työtehtävien houkuttelevuutta lisää myös erittäin kilpailukykyinen palkka.

”Automyyjän palkka K-Autolla muodostuu pohjapalkasta ja merkittävästä provisio-osuudesta. Kaikkiaan kuukausipalkka on keskimäärin yli neljä tuhatta euroa. Lisäksi automyyjillä on autoetu palkan päälle”, Myllyntaus kertoo.

K-Auton rekrytointikampanja osoitteessa: https://www.k-auto.fi/automyyja/
Kaikki K-ryhmän avoimet työpaikat löytyvät osoitteesta: http://www.kesko.fi/tyopaikat.

Lisätietoja: Visa Myllyntaus, Senior Manager, Talent Acquisition, visa.myllyntaus@kesko.fi, puh. 050 344 1136.

K-Auto on osa suomalaista K-ryhmää ja toimii yhteistyössä Volkswagen-konsernin kanssa. K-Auton tavoitteena on tuoda suomalaiseen autoiluun merkkejä tulevaisuudesta, ja se tarjoaa asiakkailleen uudet autot, vaihtoautot sekä monikanavaiset autoalan palvelut. K-Auto Oy toimii Volkswagen, Audi, SEAT, CUPRA- Porsche ja Bentley-henkilöautojen sekä Volkswagen Hyötyautojen maahantuojana ja markkinoijana Suomessa sekä SEATin osalta myös Baltiassa. Lisäksi K-Auto Oy toimii MANkuormaautojen ja MAN TGE -pakettiautojen sekä MAN ja Neoplanlinjaautojen maahantuojana Suomessa. www.k-auto.fi