K-Caara avaa uuden vaihtoautomyymälän Espoon Friisilään lauantaina 16.11.2019

K-Auton vähittäiskauppayhtiö K-Caara avaa uuden vaihtoautomyymälän Espoon Friisilään lauantaina 16.11.2019 klo 10.00. Tämä on K-Caaran seitsemästoista myymälä.

”Toteutamme valitsemaamme strategiaa ja haemme kasvua valitsemillamme markkina-alueilla. Uusien autojen myynnin lisäksi vaihtoautot ovat tärkeässä asemassa. Uuden myymälän myötä pystymme tarjoamaan entistä laajemman vaihtoautovalikoiman ja vaihtoehtoja useissa eri hintaluokissa. Uskonkin, että nyt valikoimastamme löytyy jokaiselle sopiva auto. Olemme myös kiinnostuneita ostamaan käytettyjä autoja”, kertoo K-Caaran aluejohtaja Mika Mattila.

K-Caaran Friisilän vaihtoautomyymälästä tulee yksi pääkaupunkiseudun suurimmista. Vaihtoautoja on valikoimassa keskimäärin noin 200. Myynnissä on Volkswagen-takuuvaihtoautojen ja Audi Approved plus -vaihtoautojen ja SEATin vaihtoautojen lisäksi myös muita automerkkejä. Myymälävalikoiman lisäksi asiakas voi hyödyntää koko K-Caaran 2 000 vaihtoauton valikoimaa. Kaikki myynnissä olevat vaihtoautot ovat kuntotarkastettuja ja niihin on saatavissa K-Caaran huolenpitosopimus ja muita lisäturvapalveluja.

Aikaisemmin Audi Center ja Volkswagen Center Espoossa toimineiden vaihtoautomyymälöiden vaihtoautovalikoima siirretään samalla uuteen K-Caaran Friisilän vaihtoautomyymälään. Uusien autojen myynti ja huoltopalvelut jatkavat toimintaansa ennallaan Espoon Centereiden toimipisteissä.

Avajaispäivänä myymälässä järjestetään tuotearvontoja, jossa palkintoina SEAT- sähköpotkulauta, Continentalin rengassarja ja Nesteen polttoainekortti. Lisäksi 300 ensimmäistä kävijää saavat mukaansa ilmaisen K-Caara-ämpärin.

Osoite: K-Caara Vaihtoautomyymälä Friisilä, Kuitinmäentie 29, 02240 Espoo
Aukioloajat: arkisin 9-18, lauantaisin 10-15

www.k-caara.fi

Lisätietoja: Mika Mattila, aluejohtaja, K Caara Oy, mika.mattila@kesko.fi, 050 356 0262

Yrityksestä

K Auto Oy toimii Volkswagen‐, Audi‐, SEAT‐, CUPRA-, Porsche‐ ja Bentley-henkilöautojen sekä Volkswagen Hyötyautojen maahantuojana ja markkinoijana Suomessa sekä SEATin osalta myös Baltiassa. K Auto Oy toimii myös MAN‐kuorma‐autojen ja MAN TGE -pakettiautojen sekä MAN‐ ja Neoplan‐linja‐autojen maahantuojana Suomessa. Maahantuonnin lisäksi K-Auton vähittäiskauppayhtiö K Caara Oy vastaa uusien Volkswagen-, Audi-, SEAT-, CUPRA- ja Bentley-henkilöautojen ja Volkswagen Hyötyautojen myynnistä ja jälkimarkkinointipalveluista sekä vaihtoautojen myynnistä 15 paikkakunnalla. Oy Autocarrera Ab on K Auto Oy:n tytäryhtiö, joka vastaa Porschen myynnistä ja palveluista Helsingissä, Espoossa, Turussa ja Tampereella. MAN‐kuorma‐autojen ja MAN TGE -pakettiautojen sekä MAN- ja Neoplan-linja-autojen myynnistä vastaa MAN Center Espoossa ja koko Suomen kattava MAN-huolto- ja varaosapalvelu palvelee asiakkaita 20 paikkakunnalla. Perinteisen liiketoimintansa ohella K‐Auto kehittää erilaisia autoalan palvelukonsepteja ja monikanavaisia palveluja. Tarjolla on esimerkiksi automerkkikohtaisia verkkokauppoja, mobiiliapplikaatioita ja huollon verkkovarausjärjestelmiä. Yhdessä K-ryhmän kauppojen kanssa K-Auto rakentaa koko maan kattavaa sähköautojen latausverkostoa K-Latausta. K-Caara kehittää puolestaan erilaisia liikkumispalveluita monikanavaisesti. K-Caara‐palvelukonseptiin kuuluvat mm. vaihtoautojen verkkokauppa, leasing‐palvelut yrityksille, yksityisleasing ja autonvuokrauspalvelu. K-Auton uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. K Auto Oy on osa K-ryhmää.