K-Caara avaa uuden vaihtoautomyymälän Espoon Friisilään lauantaina 16.11.2019

K-Auton vähittäiskauppayhtiö K-Caara avaa uuden vaihtoautomyymälän Espoon Friisilään lauantaina 16.11.2019 klo 10.00. Tämä on K-Caaran seitsemästoista myymälä.

”Toteutamme valitsemaamme strategiaa ja haemme kasvua valitsemillamme markkina-alueilla. Uusien autojen myynnin lisäksi vaihtoautot ovat tärkeässä asemassa. Uuden myymälän myötä pystymme tarjoamaan entistä laajemman vaihtoautovalikoiman ja vaihtoehtoja useissa eri hintaluokissa. Uskonkin, että nyt valikoimastamme löytyy jokaiselle sopiva auto. Olemme myös kiinnostuneita ostamaan käytettyjä autoja”, kertoo K-Caaran aluejohtaja Mika Mattila.

K-Caaran Friisilän vaihtoautomyymälästä tulee yksi pääkaupunkiseudun suurimmista. Vaihtoautoja on valikoimassa keskimäärin noin 200. Myynnissä on Volkswagen-takuuvaihtoautojen ja Audi Approved plus -vaihtoautojen ja SEATin vaihtoautojen lisäksi myös muita automerkkejä. Myymälävalikoiman lisäksi asiakas voi hyödyntää koko K-Caaran 2 000 vaihtoauton valikoimaa. Kaikki myynnissä olevat vaihtoautot ovat kuntotarkastettuja ja niihin on saatavissa K-Caaran huolenpitosopimus ja muita lisäturvapalveluja.

Aikaisemmin Audi Center ja Volkswagen Center Espoossa toimineiden vaihtoautomyymälöiden vaihtoautovalikoima siirretään samalla uuteen K-Caaran Friisilän vaihtoautomyymälään. Uusien autojen myynti ja huoltopalvelut jatkavat toimintaansa ennallaan Espoon Centereiden toimipisteissä.

Avajaispäivänä myymälässä järjestetään tuotearvontoja, jossa palkintoina SEAT- sähköpotkulauta, Continentalin rengassarja ja Nesteen polttoainekortti. Lisäksi 300 ensimmäistä kävijää saavat mukaansa ilmaisen K-Caara-ämpärin.

Osoite: K-Caara Vaihtoautomyymälä Friisilä, Kuitinmäentie 29, 02240 Espoo
Aukioloajat: arkisin 9-18, lauantaisin 10-15

www.k-caara.fi

Lisätietoja: Mika Mattila, aluejohtaja, K Caara Oy, mika.mattila@kesko.fi, 050 356 0262