• K Auto Oy/

K-Latauksen hurja tarjouskampanja sai tuhannet liikkeelle jo ensimmäisen päivän aikana – latauskilometrit puoleen hintaan koko viikon ajan

Black Friday on yleistynyt vauhdilla Suomessa koko viikon jatkuvien Black Week -tarjouskampanjoiden kera. Myös K-Auto on vahvasti ja vastuullisesti hintahulinoissa mukana.

K-Auto haluaa olla etujoukoissa sähköistämässä suomalaista autoilua, joten tarjoamme latauskilometrit 50 prosentin alennuksella koko tämän viikon 26. marraskuuta asti. Tarjous on voimassa aina Hangosta Ivaloon kaikilla K-Auton sähköautolatausverkoston K-Latauksen asemilla.

“Jo tuhannet autoilijat ovat tarttuneet tarjoukseen ja aktivoineet latausedun pelkästään tämän päivän aikana”, iloitsi K-Latauksesta vastaava Iiro Määttänen kampanjan ensimmäisenä päivänä maanantaina.

Kaikki K-Latauksen asemilta ladattava sähkö on kotimaisella tuulivoimalla tuotettua.

“Meille on erityisen tärkeää, että verkostossamme autonsa lataava voi liikkua päästöttömästi. Siten jokainen sähköautoilija voi omalla päätöksellään laskea oman autoilunsa CO2-päästöt jopa nollaan”, Määttänen toteaa.

Sähköautoaan K-Latauksella lataava asiakas saa edun kirjautumalla K-Latauksen sovellukseen ja syöttämällä kohtaan Oma profiili -> Etuudet koodin BF23.

K-Autolla on runsaasti myös muita hienoja tarjouksia koko Black Week -viikon ajan. Voit tutustua niihin tarkemmin osoitteessa: Black Friday autot ja tarjoukset 2023 | K-Auto

Iiro Määttänen, K-Latauksesta vastaava päällikkö, p. 010 533 8332, iiro.maattanen@k-auto.fi
Pihla Hakala, viestintäpäällikkö, K-Auto, pihla.hakala@kesko.fi, 040 703 1334

K-Auto on osa suomalaista K-ryhmää ja toimii yhteistyössä Volkswagen-konsernin kanssa. K-Auton tavoitteena on tuoda suomalaiseen autoiluun merkkejä tulevaisuudesta, ja se tarjoaa asiakkailleen uudet autot, vaihtoautot sekä monikanavaiset autoalan palvelut. K-Auto Oy toimii Volkswagen‐, Audi‐, SEAT‐, CUPRA-, Porsche‐ ja Bentley-henkilöautojen sekä Volkswagen Hyötyautojen maahantuojana ja markkinoijana Suomessa sekä SEATin ja CUPRAn osalta myös Baltiassa. www.k-auto.fi