Nimityksiä VV-Auto Group Oy:n johdossa

BBA, eMBA Mikko Mykrä (40) on nimitetty Volkswagen-henkilöauto-osaston johtajaksi 1.5.2017 alkaen. Mykrä siirtyy tehtävään VV-Auto Group Oy:n jälleenmyyjäverkosto ja liiketoiminnan kehitys -osaston johtajan tehtävästä. Hän on tullut VV-Auton palvelukseen vuonna 2005.

KTM Heikki Ahdekivi (50) on nimitetty VV-Auto Group Oy:n uusista liiketoiminnoista vastaavaksi johtajaksi 1.5.2017 alkaen. Heikki Ahdekiven vastuualueeseen kuuluvat VV-Auto Group Oy:n sähköautokonseptin kehittäminen ja liikkuvuus- ja digitaaliset palvelut sekä markkinoinnin koordinointi. Ahdekivi siirtyy tehtävään Volkswagen-henkilöauto-osaston johtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2012 lähtien.

Volkswagen-hyötyautot-osaston johtaja Juha-Pekka Sihvosen vastuualueeseen kuuluvat 1.5.2017 alkaen myös MAN-kuorma-auto- sekä MAN- ja Neoplan-linja-autoliiketoiminta ja MANin johtaja Olli Ronkainen siirtyy raportoimaan Sihvoselle.

Johan Friman, toimitusjohtaja, VV-Auto Group Oy, puh. 010 533 8451, johan.friman@vv-auto.fi

VV-Auto on Volkswagen-, Audi-, SEAT ja Porsche-henkilöautojen sekä Volkswagen-hyötyautojen maahantuoja ja markkinoija Suomessa sekä SEATin osalta myös Virossa ja Latviassa. VV-Auto toimii myös MAN-kuorma-autojen ja MAN- ja Neoplan-linja-autojen maahantuojana Suomessa. Maahantuonnin lisäksi VV-Auto toimii merkittävänä autojen vähittäiskauppiaana ja tarjoaa jälkimarkkinointipalveluja omissa liikkeissään pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella. VV-Auton henkilö-, hyötyauto- ja kuorma-autoasiakkaita palvellaan kattavan jälleenmyynti- ja huoltoverkoston kautta koko Suomessa. Perinteisen liiketoimintansa ohella VV-Auto kehittää erilaisia autoalan palvelukonsepteja ja monikanavaisia palveluja.