Ossi Korpela Porschen liiketoimintajohtajaksi ja K-Auton johtoryhmän jäseneksi

Ossi Korpela on nimitetty Porschen liiketoimintajohtajaksi ja K-Auton johtoryhmän jäseneksi 14.2.2022 alkaen. Ossi vastaa Porschen liiketoiminnasta uusien- ja vaihtoautojen osalta yhdessä premium-vaihtoautomyymälän kanssa sekä Porschen palveluliiketoiminnasta. Hän raportoi toimialajohtaja Matti Virtaselle.

Korpela on aiemmin työskennellyt kansainvälisissä tulosvastuullisissa johtotehtävissä mm. myynnin, markkinoinnin ja tuotehallinnan parissa Nokialla ja Microsoftilla. Viimeisimpänä Korpela on työskennellyt liikkeenjohdon konsulttina tehden yhteistyötä Suunnon kanssa.

”Olen todella innoissani aloittaessani Porsche Suomen liiketoimintajohtajana K-Autossa ja on hienoa päästä mukaan toimialan muutokseen Porschen erinomaisilla ja kehittyvillä malleilla sekä palveluilla”, kertoo Ossi Korpela

”Hienoa saada Ossin kaltainen ammattilainen Porschen liiketoimintajohtajan tehtävään ja toivotan Ossin lämpimästi tervetulleeksi osaksi K-Auton johtoryhmää”, kertoo Matti Virtanen.

Lisätietoja: Henkilöstöjohtaja Mikko Myyryläinen, mikko.myyrylainen@kesko.fi, p. 050 389 3633.