• K-ryhmä/

79-vuotias perheyritys laajenee: K-Market Partalanmäki siirtyy K-Citymarket Lieksan Nuutisille

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.11.2017

K-Citymarket Lieksan kauppiaat Ilkka (50) ja Maarit Nuutinen (47) luotsaavat jatkossa myös K-Market Partalanmäkeä. Nuutisten perheyritys laajenee sopivasti 80-vuotisjuhliensa kynnyksellä.

"K-Market Partalanmäki on hyvä lähikauppa, jolla on kokoaan suurempi sydän. Henkilökunta on kokenutta ja osaavaa, ja heidän kanssaan haluamme jatkaa hyvää asiakaspalvelua", K-kauppias Ilkka Nuutinen kertoo. Partalanmäen henkilökunta siirtyy Nuutisten palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

K-Market Partalanmäki on entinen Siwa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

"Tuomme valikoimiin enemmän paikallisia lähituotteita, mutta toivomme asiakkailtamme jatkossakin runsain määrin tuotetoiveita ja vinkkejä siihen, miten saisimme kehitettyä K-Market Partalanmäestä entistäkin paremman ruokakaupan", Ilkka sanoo.

Perheyritys täyttää ensi vuonna 80 vuotta

Ilkka Nuutinen aloitti kauppiasuransa Spar-kauppiaana vuonna 1992. K-Supermarket-kauppiaaksi hän siirtyi vuonna 2007 ja K-Citymarket Lieksaan vuonna 2012.

"Myös vanhempani ja isovanhempani olivat kauppiaita, ja perheyrityksemme täyttää ensi vuonna pyöreät 80 vuotta. Kauppiasperheen vesana ja kaikkia kaupan töitä tehneenä en ole oikein muita mahdollisuuksia osannut miettiäkään", Ilkka kertoo uravalinnastaan.

Koulutukseltaan Ilkka on kauppatieteiden maisteri. Puoliso Maarit on koulutukseltaan työterveyshoitaja, mutta työskennellyt kaupan alalla täysipäiväisesti reilun viiden vuoden ajan. Perheeseen kuuluvat myös tyttäret Saara (13) ja Laura (10) sekä kaksi labradorinnoutajaa. Kauppiasperheen vapaa-aika kuluu lenkkeillessä ja perheen arkiaskareissa.

Ilkka ja Maarit Nuutisen K-ruokakaupat Lieksassa:

• K-Citymarket Lieksa (os. Pielisentie 34)
  • K-Market Partalanmäki (os. Väinöläntie 4)

K-kauppias Ilkka Nuutinen, puh. 040 440 4494.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: