Ajdin ja Ida Beharic aloittavat kauppiaina Neste K Warkaudenportissa

Ajdin ja Ida Beharic aloittavat Neste K Warkaudenportin kauppiaina 5.3. alkaen.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.2.2019 KLO 13.00 1(2)

– Tuntuu mahtavalta päästä aloittamaan kauppiasura Neste K Warkaudenportissa. Itseäni kiehtoo erityisesti paikan monipuolisuus ja työn tuoma haasteellisuus. Olemme täynnä intoa ja uusia ideoita. Kehitysehdotuksia on jo mielessä, kunhan tutustumme ensin kunnolla henkilökuntaan ja liikepaikkaan, kertoo kauppias Ajdin Beharic.

– Kauppiaina haluamme olla näkyvä osa liikenneaseman arkea ja toivomme, että asiakkaat tulevat rohkeasti kertomaan toiveistaan ravintolan ja kaupan suhteen. Haluamme panostaa hyvään ja nopeaan palveluun sekä kiinnitämme erityisesti huomiota hyvään ruokaan, jatkaa Beharic.

Neste K Warkaudenportti uudistettiin kokonaisuudessaan viime vuonna, jolloin asemalla otettiin käyttöön uuden Neste K -konseptin mukaiset palvelut ja kahvila- ja ravintolatarjonta. Kahvila- ja ravintolatarjontaa on ollut kehittämässä mm. huippukokki Pekka Terävä.

Asemalta löytyy kahvilan ja ravintolan lisäksi mm. Subway, Schenkerin ja Matkahuollon pakettipalvelu sekä Kotipizza.

Ajdin Beharic on syntynyt Bosnia-Hertsegovinassa, Banja Lukassa, jossa perhe käy kesäisin lomailemassa. Beharicin perheeseen kuuluu kaksi lasta, 10-vuotias poika ja 6-vuotias tyttö. Taloudessa asuu myös kissa. Perhe asuu toistaiseksi Pieksämäellä.

Beharic on koulutukseltaan tietotekniikan insinööri, mutta tie vei vahvasti kaupan alalle jo armeijan jälkeen. Hän on toiminut yhdeksän vuotta osastovastaavana K-Citymarket Pieksämäellä, jossa hän on hoitanut liha-, lihajaloste- ja valmisruokaosastoja. Ajdin Beharic valmistui K-ruokakauppiasvalmennuksesta toukokuussa 2018.

Vaimo Ida Beharic on ammatiltaan lähihoitaja. Kehitysvamma-alan ja psykiatrian haasteet vaihtuvat nyt toisenlaiseen tekemiseen, kun kaupan alasta kokemus on nyt alkamassa.

Neste K -kauppias Ajdin Beharic, p. 040 579 7367
Ketjujohtaja Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

K-ryhmän ja Nesteen Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Verkostoon kuuluu yli 70 Neste K -liikenneasemaa.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.