Alueensa paras K-Market on Vantaan Simonkalliossa – kunniamaininta Pohjois-Helsinkiin

Vuoden 2018 parhaat K-Marketit Uudeltamaalta, pääkaupunkiseudulta ja Kaakkois-Suomesta julkistettiin ketjun kauppiaspäivillä. Alueensa parhaaksi K-Market kauppiaaksi valittiin Vantaan K-Market Simonkallion kauppiaspariskunta Rosa ja Abinash Karki. Palkinnon perusteina olivat erinomainen myynnin- ja asiakastyytyväisyyden kehitys, suunnitelmallinen toiminta sekä jatkuva oman toiminnan uudistaminen.

Alueiden parhaita K-Marketeja palkittiin K-Market-ketjun kauppiaspäivillä tiistaina 22. tammikuuta Espoossa kulttuurikeskus Hanasaaressa. Juhlaan olivat kerääntyneet noin 150 K-Market-kauppiasta ja kauppiaspariskuntaa Uudeltamaalta, pääkaupunkiseudulta ja Kaakkois-Suomesta.

Simonkallio korttelikauppojen parhaimmistoa

– Olimme iloisia kuultuamme tästä voitosta, olemme tehneet ensimmäisenä kauppiasvuotenamme hurjan paljon töitä kaupan eteen. Tavoitteenamme on ollut olla mahdollisimman paljon itse kaupalla paikan päällä hihat heilumassa. Näin olemme päässeet tutustumaan asiakkaisiin ja meillä on koko ajan näppituntuma kaupan arjesta, haasteista, valikoiman osuvuudesta ja kehittämiskohteista, kertovat Rosa ja Abinash Karki.

– Hyvä asiakaspalvelu on meille sydämen asia, ja jokainen asiakas pitää tervehtiä ja kuunnella heitä. Asiakkaat ovatkin nopeasti tulleet meille tutuiksi ja oma etu meillä on myös siinä, että asumme itse tällä kylällä. Meillä on mukavat asiakkaat!

– Kaupan uudistaminen ja kehittäminen eivät aina vaadi suuria investointeja ja kuluja vaan meidän kaupassa uudistaminen on lähtenyt siitä, että koko henkilökunnan ajatus- ja toimintamallia on lähdetty uudistamaan ja kehittämään. He ovat saaneet olla mukana vaikuttamassa kaupan kehittämiseen. Iso kiitos henkilökunnalle siitä, että ovatkin lähteneet tähän innolla mukaan, summaa kauppiaspariskunta.

Vuoden tulokas Pohjois-Helsinkiin

K-Marketin kauppiaspäivillä palkittiin myös muiden alueiden parhaita kauppiaita sekä annettiin kunniamainintoja eri osa-alueilla onnistuneesta kaupanteosta.

Vuoden tulokkaina palkittiin kauppiaspariskunta Antti ja Krista Mielonen, jotka luotsaavat K-Market Heikinlaaksoa ja K-Market Puistoria Pohjois-Helsingissä.

K-Market ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa ympäri Suomen. Oman alueidensa parhaita K-Marketeja palkittiin tammikuun aikana myös kolmessa muussa vastaavassa tilaisuudessa.

Lisätietoja ja kuvia palkituista pääsee katselemaan palkintosivuston kautta:

K-kauppias Rosa ja Abinash Karki, p. 050 405 9350
K-kauppiaat Antti ja Krista Mielonen, p. 050 535 3409

K-Market-ketjun kauppiastoiminnanjohtaja Minna Leinonen, p. 050 502 3125

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi