Alueensa paras K-Market tulee Mikkelistä – useita kunniamainintoja Keski-Suomen ytimeen

Vuoden 2018 parhaita K-Marketeja Keski- ja Itä-Suomesta palkittiin K-Market-ketjun kauppiaspäivillä Kuopiossa. Alueensa parhaaksi K-Market kauppiaaksi valittiin Minna Hyyryläinen Mikkelistä. Palkinnon perusteina olivat erinomainen myynnin- ja asiakastyytyväisyyden kehitys, suunnitelmallinen toiminta sekä jatkuva oman toiminnan uudistaminen.

Alueiden parhaita K-Marketeja palkittiin K-Market-ketjun kauppiaspäivillä Kuopiossa 16. tammikuuta Kylpylähotelli Rauhalahdessa. Juhlaan olivat kerääntyneet noin 100 K‑Market-kauppiasta ja kauppiaspariskuntaa Keski- ja Itä-Suomesta.

Etelä-Savossa erinomaista kauppaosaamista

– Teemme henkilökunnan kanssa tiiminä tätä työtä, suunnitelmallisesti, määrätietoisesti ja uudistuvasti. Asiakaspalvelu on kaikkien meidän sydäntä lähellä, joka näkyy kauppojen toiminnassa, kertoo kauppias Minna Hyyryläinen.

– Mennyt vuosi oli erittäin mielenkiintoinen, kiireinen ja opettavainen. Lähemäen K-Marketissa tehtiin iso remontti ja K-Market Kaukolassakin tehtiin syksyn aikana pientä uudistusta, jotka vaativat oman panostuksensa muun työn ohessa kauppiaalta ja henkilökunnalta, jatkaa Hyyryläinen.

– Kuluneen vuoden aikana opiskelin yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon, jonka ansioista sain diplomikauppiaan nimikkeen. Tulevaisuudessa kehitämme määrätietoisesti valikoimiamme ja osaamistamme palvellaksemme asiakkaitamme entistäkin paremmin, summaa Hyyryläinen.

Hyyryläisen kaupat Mikkelissä ovat K-Market Lähemäki ja K-Market Kaukola.

Useita kunniamainintoja Keski-Suomeen

K-Marketin kauppiaspäivillä palkittiin myös muiden alueiden parhaita kauppiaita sekä annettiin kunniamainintoja eri osa-alueilla onnistuneesta kaupanteosta.

Vuoden Monimyymäläkauppias -tunnustuksella palkittiin Henri ja Reetta Puromäki, jotka luotsaavat viittä ketjun kauppaa Jyväskylässä; K-Market Halssila, K-Market Vaajakoski, K-Market Jyskä, K-Market Äijälä ja K-Market Aittorinne. Tunnustus myönnettiin monikauppamallin erittäin ansiokkaasta johtamisesta.

Vuoden tulokkaana palkittiin kauppiaat Helena Ikonen ja Maarit Temonen, jotka luotsaavat Jyväskylässä kauppoja; K-Market Kypärämäki, K-Market Tapionkatu ja K-Market Mäyrämäki.

Vuoden asiakastyytyväisyyspalkinnon nakkasi Perttu Laitinen, joka luotsaa K-Market Herttua Varkaudessa.

Vuoden Plussakauppias -kunniamaininnan sai K-Market Kymppiä Jyväskylässä luotsaava Antti Juntunen. Hän oli ansiokkaasti sitouttanut asiakkaitaan Plussa-kanta-asiakasohjelman kautta kauppansa asiakkaiksi erilaisten kampanjoiden ja etujen monipuolisella tarjoomalla.

K-Market ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa ympäri Suomen. Oman alueidensa parhaita K-Marketeja palkitaan tammikuun aikana myös kolmessa muussa vastaavassa tilaisuudessa.

Lisätietoja ja kuvia palkituista pääsee katselemaan palkintosivuston kautta:

K-kauppias Minna Hyyryläinen, p. 040 839 5266
K-kauppiaat Henri ja Reetta Puromäki, p. 050 503 4022
K-kauppiaat Helena Ikonen ja Maarit Temonen, p. 044 021 1266
K-kauppias Perttu Laitinen, p. 0400 108 654
K-kauppias Antti Juntunen, p. 050 358 9559
K-Market-ketjun kauppiastoiminnanjohtaja Minna Leinonen, p. 050 502 3125

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.