Anne Baikov aloittaa K-kauppiasuransa Padasjoella K-Market Ruokapadassa

Anne Baikov on uusi K-kauppias ja hän aloittaa K-Market Ruokapadan kauppiaana 1.2.2019 lähtien.

– Lähden ensimmäiseen omaan kauppapaikkaani odottavin mielin ja intoa täynnä. Muutan helmikuussa Padasjoelle ja haluan tutustua Padasjokeen ja sen asukkaisiin voidakseni kehittää kauppaa asiakkaidensa näköiseksi. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Padasjoen paras asiakaskokemus, kertoo kauppias Anne Baikov.

– Kauppiaana haluan olla näkyvä osa kaupan arkea ja toivon, että padasjokelaiset tulevat rohkeasti jutulle toiveistaan kaupan suhteen, summaa Baikov.

Anne Baikov on suorittanut K-ryhmän kauppiasvalmennuksen ja tehnyt kauppiasharjoittelujaksonsa Lahdessa Villähteen K-Market Solinassa. Tätä ennen Baikov työskenteli 22 vuotta ravintola-alalla ja siitä suuren osan alan esimiehiä kouluttaen. Koulutukselta Baikov on sekä restonomi että ammatillinen opettaja.

K-Market Ruokapadan osoite on Ruokatie 1, Padasjoki.

K-Kauppias Anne Baikov, p. 040 839 0433

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi