Anni Puikko K-Market Myllytullin kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.1.2018

Anni Puikko aloittaa K-kauppiasuransa 18. helmikuuta K-Market Myllytullin kauppiaana Oulussa.

"Ensimmäisenä tarkastelen kaupan valikoimaa ja päivitän sitä asiakaskuntamme näköiseksi. Paikallinen leipä näkyy valikoimassa vahvasti, ja panostan myös tuoreeseen ja raikkaaseen hedelmä- ja vihannesosastoon. Otamme henkilökuntani kanssa mielellämme valikoimatoiveita vastaan", Anni Puikko sanoo.

Apteekkialalta ruokakauppaan

Annin työhistoria painottuu asiakaspalvelutyöhön. Takataskussa on apteekkialan ammatillinen koulutus ja töitä niin apteekkialalla kuin optisella alalla. Päivittäistavarakaupan alalla Anni on työskennellyt vuodesta 2015, jolloin hän aloitti kauppiasvalmennuksen ja pitkäaikaisen haaveensa tavoittelun.

"Haluan tehdä omannäköistä kauppaa energisellä ja positiivisella asenteella. Esimiehenä haluan olla kannustava ja avoin", Anni sanoo.

Kotiruokaa ja leivonnaisia

Tuore kauppias muodostaa yhdessä vuoden ja yhdeksän kuukauden ikäisen tyttärensä Elsin kanssa pienen mutta tehokkaan perheen.

"Syömme hyvää kotitekoista ruokaa ja usein meillä tuoksuvat myös tuoreet leivonnaiset. Ruokakaupan maailmaan liittyvät harrastukseni tulevat varmasti näkymään myös kaupassani."

Kauppiaan lisäksi K-Market Myllytulli työllistää viisi kaupan alan ammattilaista.

• Anni Puikko aloittaa K-Market Myllytullin (os. Puusepänkatu 4, Oulu) kauppiaana 18.2.2018.

K-kauppias Anni Puikko, puh. 040 546 2619.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: