Antti ja Leena Tolonen aloittavat kauppiaina K-Market Honkatorilla Itä-Vantaalla

K-kauppiaspariskunta Antti ja Leena Tolonen aloittivat kauppiaina K-Market Honkatorilla. Tällä hetkellä he pyörittävät vielä kahta K-Marketia Helsingin Aurinkolahdessa ja Rastilassa, mutta luovuttavat nämä uusille K-kauppiaille vielä tämän vuoden aikana.

– K-Market Honkatorilla on pitkä perinne kauppapaikkana ja olemme innoissamme tilaisuudesta päästä luotsaamaan kauppaa. Aikaisempi kauppias on tehnyt henkilökuntansa kanssa hienoa työtä kaupan valikoimien sekä asioinnin viihtyvyyden eteen ja tästä on hyvä jatkaa kaupan kehittämistä asiakkaiden toiveiden mukaiseksi, kertoo kauppias Antti Tolonen.

– Honkatorilla on valikoimassa paljon lähituottajien tuotteita ja tulemme jatkossakin panostamaan paikallisten lähellä tuotettujen elintarvikkeiden tarjontaan, jatkaa Tolonen.

– Kaupan ehdottomiin vahvuuksiin kuuluu laaja valikoima laadukkaita tuoretuotteita mm. liha-, kala-, hevi ja leipäosaston tuotteet ja tähän osa-alueeseen tulemme panostamaan jatkossakin todella isosti. Samalla asiakkaiden toiveet uutuuksien suhteen kuunnellaan tarkasti, kertoo Tolonen.

Antti Tolonen kertoo satsaavansa kaupan henkilökunnan koulutukseen, jotta kauppa pystyy tarjoamaan alueensa parhaimman palvelun ja asiantuntemuksen.

Tolosten perheeseen kuuluu kaksi poikaa, 15- ja 7-vuotiaat. Lisäksi perheessä asustaa kaksi kissaa ja koira.

Antti Tolonen on aloittanut työnsä K-Supermarket Meritiessä Vuosaaressa 1998, josta tuli myöhemmin K-Citymarket Vuosaari. Siellä hän työskenteli vuoden 2007 loppuun saakka osastopäällikkönä. Kauppiasharjoittelun Antti teki K-Market Kannelmäessä 2008–2009 ja aloitti tammikuussa 2010 K-kauppiaana K-Market Laajasalossa, jossa ehti olla vuoden ennen siirtymistä K-Market Aurinkolahteen.

Leena Tolosen työhistoria alkoi K-Market Tapulista 1997, josta hän siirtyi K-Supermarket Meritiehen 2005. Siellä hän työskenteli osastopäällikkönä ja myöhemmin samassa tehtävässä K-Citymarket Vuosaaressa. Myös Leena lähti kauppiasuralle pariskunnan saadessa kauppapaikaksi K-Market Aurinkolahden.

Kauppias Antti Tolonen, p. 044 523 0560

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi