Asiakkaille ennestään tuttu Sanna Huhtanen on Kausalan K-Market Tiltuntorin uusi kauppias

Sanna Huhtanen (36) aloittaa kauppiasuransa K-Market Tiltuntorin uutena kauppiaana 29. lokakuuta.  Hän lupaa säilyttää kaupan mutkattoman kyläkauppameiningin.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 25.9.2017

Sanna Huhtanen on koulutukseltaan ravintolakokki, mutta hän on työskennellyt eri tehtävissä K-ryhmän ruokakaupoissa jo kahdeksan vuoden ajan. K-ryhmän kauppiasvalmennukseen hän haki muutaman vuoden miettimisen jälkeen vuonna 2016 senhetkisen työnantajansa K-Supermarket Okeroisten kauppiaan Kristiina Kanervon rohkaisemana. Valmennuksen hän suoritti K-Market Kaunismäessä sekä K-Market Tiltuntorilla.

- Kauppiaan työ on monipuolista ja haastavaa ja minua kiehtoo mahdollisuus vaikuttaa omaan työhöni sekä nähdä kätteni jäljet. Pidän kaupassa työskentelystä, asiakaspalvelusta ja siitä, että jokainen päivä on erilainen. Erityisen mukavaa on päästä kauppiaaksi tuttuun kauppaan ja palvelemaan jo tutuksi käyneitä asiakkaita. Odotan innolla tositoimiin pääsyä, sanoo Sanna.

Ruokaa rakastavana kokkina Sanna haluaa tarjota asiakkaille monipuolisen valikoiman laadukkaita raaka-aineita, inspiraatiota ja ruoanvalmistusvinkkejä. Hän lupaa panostaa erityisesti tuoretuotteisiin sekä käyttötavaravalikoimaan.

- Edellinen kauppias Mikko Hallikas on luonut Tiltuntorille mutkattoman kyläkauppameiningin ja haluan jatkaa samalla linjalla. Tavoitteenamme on, ettei asiakkaiden tarvitse lähteä Kausalaa kauemmas ostoksille vaan kaikki tarpeellinen löytyy meiltä iloisella asiakaspalvelulla höystettynä. Haluan myös panostaa siihen, että meidän työporukka viihtyy työssään ja sitä kautta hyvä fiilis välittyy myös asiakkaille, sanoo Sanna.

- Tulkaa juttusille ja nykäisemään hihasta, antakaa rohkeasti palautetta ja kertokaa tuotetoiveistanne. Tehdään yhdessä Tiltuntorista entistäkin parempi kauppa asioida, hän jatkaa.

K-Market Tiltuntori työllistää noin kahdeksan kaupan alan ammattilaista.

Sannan puoliso Jarkko Huhtanen (46) toimii logistiikan opettajana ammattikoulussa, mutta osallistuu aktiivisesti myös kaupan toimintaan. Lisäksi perheeseen kuuluu parsonrussellinterrieri Aku. Aktiivinen pariskunta harrastaa muun muassa raviurheilua, luonnossa liikkumista ja vanhojen tavaroiden kaupoissa kiertelyä. Hyvä ruoka ja ruoanlaitto ovat myös lähellä sydäntä.

Lisätietoja: K-kauppias Sanna Huhtanen, puh. 050 321 5976

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.