Erno Selänne kauppiaaksi Turun Koivulan uuteen K-supermarketiin

Erno Selänne (35) aloittaa kauppiaana uudessa K-supermarket Koivulassa Turussa. Kauppa avautuu heinä-elokuussa 2017.

KESKO ALUETIEDOTE 6.4.2017

Erno Selänne on työskennellyt K-kaupoissa koko aikuisikänsä. Hänet muistetaan liki 20 vuoden ajalta K-supermarket Raisio Centeristä, jossa hän suoritti myös kauppiasharjoittelun talousneuvos, emerituskauppias Pentti Kallialan ohjauksessa. Viimeiset kaksi vuotta Erno on toiminut Tampereen Hervannassa K-Market Teekkarinkadun kauppiaana.

- Erityisen mielelläni saavun kauppiaaksi juuri K-Supermarket Koivulaan, sillä äidinpuoleisen sukuni sukunimi on Koivula, kertoo Erno, neljännen polven paljasjalkainen turkulainen.

K-supermarket Koivula avautuu entisiin S-marketin tiloihin heinä-elokuussa 2017. Kauppa tulee työllistämään noin 15 henkilöä, joiden rekrytointi aloitetaan lähiaikoina. Uusi kauppias toivottaa asiakkaat läheltä ja kaukaa rohkeasti asioimaan tavallista paremmassa ruokakaupassa.

- K-supermarket Koivulasta luodaan selkeä ja viihtyisä kauppa, jossa on nopea asioida. Se osaa myös yllättää hyvällä henkilökohtaisella palvelulla sekä kattavalla ja edullisella tuotevalikoimalla, lupaa tuleva kauppias.

Vapaa-ajallaan Erno Selänne on intohimoinen kirjallisuuden harrastaja ja Savukeidas-kustantamon toinen perustaja, joka lukee Fin de siècle -aikakauden kirjallisuutta. Matkoillaan hän bongaa Unescon maailmanperintökohteita sekä uskonnollisia rakennuksia. Osterinnielijänä tunnettu kauppias pystyy nauttimaan kaksi ja puoli tusinaa mereneläviä yhdellä istumalla!

Lisätietoja: K-kauppias Erno Selänne, puh. 050 362 4567

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.