Espoon Sello valittu K-citymarketien parhaaksi kalakaupaksi

KESKO ALUETIEDOTE 23.11.2016

K-citymarket-ketju on palkinnut vuoden parhaat kaupat. Vuoden 2016 parhaaksi kalakaupaksi valitun K-citymarket Sellon kalaosasto on kaupan sydän.

”K-citymarket Sellon kalatiskillä on laaja ja monipuolinen valikoima suomalaisia kalaherkkuja ja eksoottisia meren herkkuja. Kalamestarilla on omia, salaisia reseptejään, joita kaupan vakituiset asiakkaat rakastavat. Ammattitaitoinen palvelutiskin henkilökunta saa asiakkaan kokeilemaan uutuuksia”, perustelee K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio valintaa.

”Olemme ylpeitä kalaosastostamme, joten on mukava kuulla, että myös asiakkaat ovat tätä mieltä. Tämä on monen vuoden työn tulos, jonka jo edelliset kauppiaat ja kalaosaston työntekijät ovat aloittaneet. Kiitos kuuluukin innostuneille ja ammattitaitoisille kalatiskin työntekijöillemme”, toteaa K-citymarket Sellon kauppias Esa Kiiskinen.

Kauppiaspariskunta Esa ja Saija Kiiskinen ovat toimineet K-citymarket Sellon kauppiaina vuodesta 2012.

K-citymarket-ketju palkitsee vuosittain parhaat kauppansa. Muita palkittuja olivat:

•  Paras K-citymarket: K-citymarket Päivölä, Seinäjoki
  •  Paras lihakauppa: K-citymarket Kupittaa, Turku
  •  Paras hevikauppa: K-citymarket Ruoholahti, Helsinki
  •  Paras kassapalvelu: K-citymarket Pilkko, Joensuu ja K-citymarket Karisma, Lahti

K-kauppias Esa Kiiskinen, K-citymarket Sello, 050-1803, esa.kiiskinen@citymarket.fi
K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio, p. 010 5322 125, johanna.kontio@kesko.fi

K-citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-citymarketia. www.k-citymarket.fi

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: