Haavikoille jo kolmas K-Market Rovaniemellä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 17.1.2018

K-kauppiaat Kati ja Petri Haavikko aloittavat 11. helmikuuta K-Market Toriportin kauppiaina Rovaniemellä. Haavikot jatkavat myös nykyisissä kaupoissaan, Rovakadun ja Lapinrinteen K-Marketeissa.

"Meille on suuri kunnia ottaa vastaan jo kolmas K-kauppa. K-Market Toriportti on pieni lähikauppa, jossa asiointi on nopeaa ja helppoa. Kehitämme kaupan vahvuuksia ja panostamme perusasioihin, kuten hyvään valikoimaan ja loistavaan palveluun. Toivomme asiakkailta rohkeasti toiveita ja kysymyksiä valikoiman ja palvelujen kehittämiseksi", K-kauppias Kati Haavikko sanoo.

Haavikot ovat toimineet kauppiaina Rovaniemellä syyskuusta lähtien. Kati on kotoisin Meltauksesta ja Petri Lehtojärveltä. Pariskunta asuu omakotitalossa Lehtojärven rannalla lähellä luontoa ja harrastuksiaan.

Kati ja Petri Haavikon K-Marketit Rovaniemellä:

• K-Market Rovakatu (os. Rovakatu 3)
  • K-Market Lapinrinne (os. Risutie 2)
  • 11.2.2018 alkaen K-Market Toriportti (os. Lapinkävijäntie 3)

K-kauppias Kati Haavikko, puh. 050 576 3391.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: