Hämeenlinnan Neste K Idänpään kauppiaaksi Seppo Lauer

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.10.2021

Hämeenlinnan Neste K Idänpään uusi kauppias on joulukuun alusta Seppo Lauer. Hänellä on myös Tervakosken Neste K Linnatuuli ja K-autopesu Hämeensaari luotsattavanaan.

Viihtyisä kahvittelu- ja lounasravintola sekä uudistuksia autopesuun

Seppo Lauer kertoo, että hyvältä tuntuu tulla Neste K Idänpään kauppiaaksi. ”Asun Hämeenlinnassa ja minulla ennestään liiketoimintaa alueella. Uskon, että synergiaa asemien väliltä on löydettävissä.”

Idänpään Neste K:sta hän toteaa, että se on ennen muuta paikallisasema. ”Tarjoamme laadukasta lounasruokaa paikalliselle asiakaskunnallemme. Asemalla on myös Subway-ravintola, joka palvelee pikaisempaa syömistä kaipaavia asiakkaita. Heti syötävien ja mukaan otettavien tuotteiden valikoimaa aion myös kasvattaa asiakkaiden toiveita kuunnellen. Tulemme luomaan Neste K Idänpäästä entistäkin viihtyisämmän kahvittelu- ja ruokapaikan” uusi kauppias kertoo suunnitelmistaan. ”Autopesun uudistaminen on myös suunnitelmissa. Autopesuhalli saneerataan ja pesukone uusitaan heti vuoden 2022 alussa. Kesäaikaan asiakaskunta täydentyy ohikulkevaa kymppitietä kulkevista kesämatkailijoista, heille rakennamme myös osuvaa tarjontaa.”

Vastuullisuusasioissa ja kiertotaloudessa Neste K Linnatuuli on edelläkävijä Suomessa ja näitä samoja oppeja ja toimia tuodaan myös Idänpäähän uuden kauppiaan johdolla.

Seppo Lauer kertoo asuneensa 10 vuotta Hämeenlinnassa ja hän on viihtynyt erinomaisesti kauniissa kaupungissa. ”Olen saanut aktiivisesti osallistua paikalliseen toimintaan niin urheilun kuin kulttuurinkin saroilla. On hienoa olla myös yrittäjänä vahvemmin läsnä Hämeenlinnassa.”

Seppo Lauer on toiminut kauppiaana Neste K Linnatuulessa vuodesta 2009. Ennen kauppiasuraa hän on työskennellyt Nesteellä Suomessa ja ulkomailla eri tehtävissä 17 vuoden ajan.

Sepon perheeseen kuuluvat puoliso ja aikuiset lapset. ” Vapaa-aikaa vietämme mökkeillen Vesilahdessa Tampereen kupeessa.”

Lisätietoja: K-kauppias Seppo Lauer, puh. 040 189 7208, mail: seppo.lauer@nestek.fi

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille.