Hämeenlinnan uuden K-Market Sampon kauppias on Sirpa Rautiainen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 10.6.2019

Sirpa Rautiainen aloittaa kauppiasuransa Hämeenlinnan K-Market Sampossa. Uusi K-Market rakentuu Sampo 3:sen aluelle, ja se avataan elokuun lopulla. Henkilökunnan rekrytointi on alkanut.

K-Market Sampo on palveleva hyvän fiiliksen kyläkauppa

Sirpa tulee kauppiaaksi vähittäiskaupan esimies- ja ketjuohjaustöistä, kaupan alan ammattilainen siis. ”Fiilis on huikea ja hyvällä tavalla jännittynyt päästä aloittamaan kauppiasura ja avaamaan ihan uusi K-Market omalle kotipaikkakunnalle”, Sirpa fiilistelee. Kauppiasvalmennukseen kuuluvan kauppaharjoittelun Sirpa on tehnyt Turengin K-Supermarketissa ja Rajamäen K-Supermarket Lähteessä.

Kaupan liikeidea on palveleva hyvän fiiliksen kyläkauppa. Sampon valikoima räätälöidään asuinalueen tarpeiden ja toiveiden mukaiseksi. ”Asiakaspalvelu, laatu ja kattava päivittäistavarakaupan valikoima tulevat olemaan kilpailuetujamme”, lupaa Sirpa.

Haussa positiivisia kaupan alan ammattilaisia

Henkilökunnan rekrytointi on aloitettu. Sirpa-kauppiaan lisäksi henkilökuntaa kauppaan tarvitaan noin seitsemän henkilöä. ”Etsin positiivisia asiakaspalvelutyyppejä. Tärkeintä on oikea asenne asiakaspalvelutyöhön”, Sirpa kertoo.

Sirpan koti on ollut Hämeenlinnassa jo 12 vuoden ajan. Perheeseen kuuluvat avopuoliso Harri ja kaksi lasta. K-Market Sampo saa Sirpasta liikunnallisen kauppiaan. Hänen harrastuksiinsa kuuluvat rullaluistelu ja cross fit-harjoittelu mutta kaikkein rakkain on oman pihan kukkien hoito. ”Siinä ajatukset nollataan”.

Lisätietoja: K-kauppias Sirpa Rautiainen, puh. 041 533 1994

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi