Hämeenlinnan Visamäki saa torstaina trendikkään kyläkaupan

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.11.2017

Odotettu K-Market Visamäki avaa ovensa torstaina 30.11. klo 10. Alueen asukkaita palvelee jatkossa trendikäs ja ajan hermolla pysyttelevä kyläkauppa. Kauppias Kimmo Itäaho (44) luotsaa Hämeenlinnassa viittä K-Marketia.

Näin K-kauppias Kimmo Itäaho kommentoi uutta K-Market Visamäkeä.

Asiakkaista:
"Kaupan asiakaskunnassa erottuu selkeästi kolme ryhmää: viereisen HAMK:n opiskelijat, Innoparkin yrityspuisto sekä alueen asukkaat. Valikoimissa on huomioitu niin perheiden, työssäkäyvien, lounasruokailijoiden kuin opiskelijoidenkin vaihtelevat tarpeet. Olemme myös jättäneet valikoimaan reilusti tilaa asiakastoiveille, joita toivommekin runsaasti. K-Market Visamäki on trendikäs kyläkauppa, joka mukautuu joustavasti asiakkaiden toiveisiin."

Valikoimasta:
"Olemme saaneet jo etukäteen paljon asiakastoiveita, ja niissä on korostunut erityisesti lounasruokailumahdollisuus. Tähän vastaamme salaattibaarilla ja runsaalla take away -valikoimalla. Haluamme pysytellä ajan hermolla, jolloin myös mielenkiintoiset uutuudet löytävät nopeasti tiensä valikoimiimme."

Paikallisuudesta ja lähituotteista:
"Tuomme valikoimassa esille myös paikallisuutta, ja meiltä löytyy muun muassa Kiipulan puutarhan, Ossin Pullan ja Tuomolan vihanneksen tuotteita. Valikoimiin mahtuu lisää lähituotteita, joten toivomme lähialueen tuottajilta yhteydenottoja."

Henkilökunnasta:
"Olemme saaneet Visamäkeen kasaan todellisen huippuporukan! Kaupan tiimissä on sopiva sekoitus ammattitaitoa, kokemusta ja nuoruuden intoa. Työllistän viidessä kaupassani jatkossa 26 vakituista työntekijää."

Avajaisista:
"Kaupan avajaisia juhlistetaan torstaina 30.11. klo 10 alkaen. Tarjolla on kakkukahvit ja riisipuuroa soppatykistä. Toteutamme yhdessä Linnan Pallon kanssa kuumailmapallolennon, johon arvomme avajaisissa perinteisellä lippuarvonnalla kuusi onnellista matkustajaa. Pallo nousee ilmaan kaupan vierestä sunnuntaina 3.12."

Kimmo Itäahon K-Marketit Hämeenlinnassa:

• K-Market Karhitie (os. Karhitie 2)
  • K-Market Nuppola (os. Hattelmalantie 35)
  • K-Market Kanakouluntie (os. Kanakouluntie 15)
  • K-Market Ahvenisto (os. Korsutie 15)
  • Torstaina 30.11.2017 klo 10 avattava uusi K-Market Visamäki (os. Visamäentie 16)

K-kauppias Kimmo Itäaho, puh. 050 5685 122.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: