Harri Niskanen neljän K-Marketin kauppiaaksi Ylöjärvellä ja Tampereella

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 8.5.2017

Harri Niskanen (46) aloittaa K-kauppiasuransa toukokuussa. Harri ottaa lokakuun loppuun mennessä vaiheittain luotsattavakseen Pohtolan, Kurun, Asuntilan ja Siivikkalan K-Marketit. Kaupat ovat entisiä Siwoja ja Valintataloja.

Harrin tavoitteena on saada asiakkaan ääni kuulumaan kaupoissa entistä vahvemmin. Luvassa on modernia kyläkaupan tunnelmaa, iloista ja hyvää fiilistä, joka välittyy myös asiakkaille.

"Kauppani on muutettu Siwoista ja Valintataloista K-Marketeiksi. Nyt uudistuksissa päästään seuraavaan vaiheeseen, jossa kaupoista rakennetaan entistä yksilöllisempiä ja asiakaskunnan toiveita vastaavia. Toivonkin saavani paljon palautetta ja toiveita asiakkailta. Haluamme kaupoissani profiloitua parhaan palvelun paikkoina", K-kauppias Harri Niskanen sanoo.

Tähänastisen työuransa Harri on tehnyt hotelli- ja ravintola-alan johtotehtävissä.

"Haaveilin ruokakauppiaan urasta jo työurani alkuaikoina, mutta silloin ajatus jäi vielä toteuttamatta. Nyt aika tuntui sopivalta. K-ryhmässä kauppiaana saan yrittäjän vapauden ja vastuun, mutta takana on myös ketjun tuki", Harri sanoo.

Kauppojen työllistämät runsaat 25 työntekijää siirtyvät Harrin palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Harri Niskasen perheeseen kuuluvat vaimo ja kaksi kouluikäistä lasta. Vapaa-ajan täyttävät lasten liikunnalliset harrastukset, kuntoliikunta ja eräily Lapissa sekä hyvä ruoka ja ruuanlaitto.

Kuva K-kauppias Harri Niskasesta liitteenä.

Harri Niskasen K-Marketit Ylöjärvellä ja Tampereella:

• 15.5.2017 alkaen: K-Market Pohtola (os. Pohtolankatu 47–49, 33400 Tampere)
  • 6/2017 alkaen: K-Market Kuru (os. Virastotie 2, 34300 Kuru)
  • 9/2017 alkaen: K-Market Asuntila (os. Suolaniityntie 4, 33480 Ylöjärvi)
  • 10/2017 alkaen: K-Market Siivikkala (os. Ilmarinjärventie 252, 33450 Siivikkala)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy kattava valikoima lähipalveluita, kuten Matkahuollon pakettipalvelu, Osta & Nosta -käteisnostopalvelu ja Veikkauksen pelit.

K-kauppias Harri Niskanen, puh. 0400 588 273.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: