Heikki ja Leena Finnilä K-Market Kärjen kauppiaiksi Seinäjoella

Heikki ja Leena Finnilä aloittavat kauppiaina K-Market Kärjessä 1.11.2016. Finnilät ovat tuttu kauppiaspari seinäjokelaisille, aiemmin he ovat toimineet kauppiaina Seinäjoen keskustassa sijainneessa K-Market Ruokaruukissa.

KESKO ALUETIEDOTE 26.10.2016

Finnilät ovat olleet K-kauppiaina kolme vuotta, ennen K-Market Kärkeä K-Market Ruokaruukissa ja sitä ennen K-Market Kuortaneella. K-Market Ruokaruukki suljettiin elokuun lopulla, sillä rakennus, jossa kauppa sijaitsi, puretaan.

Uudessa kaupassaan K-Market Kärjessä Finnilät aloittavat 1.11.

- K-Market Kärki saa innokkaan ja paljon paikalla olevan kauppiaan. Kaupassa on nyt käynnissä uudistus, jonka yhteydessä kauppaa ja sen valikoimia selkeytetään, jotta ne palvelisivat asiakkaita entistä paremmin, kertoo Heikki Finnilä.

Uudistuksen yhteydessä K-Market Kärki saa myös uuden ja raikkaan, oranssinsävyisen K-Marketin ilmeen. K-Market Kärki työllistää noin 10 työntekijää.

Finnilöiden perheeseen kuuluu neljä lasta. Myös Leena on mukana kaupan arjessa, mutta on tällä hetkellä äitiyslomalla. Vapaa-ajallaan Heikki metsästää ja kokkailee mielellään, erityisesti riistaruokia.

K-Kauppias Heikki Finnilä, puh. 040 778 7856

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.