Heinäveden K-Market Kerma 40 vuotta!

Heinävedellä on toiminut K-kauppa samassa kiinteistössä 40 vuotta. Tarkka päivä juhlalle on torstaina 4.4.2019. Kermassa kauppiaana toimiva Ilkka Korhonen juhlistaa kaupallaan merkkipäivää koko loppuviikon ajan.

Kauppa aloitti toimintansa K-halli Kermana 4.4.1979. Kauppias Ilkka Korhonen oli saanut asiakkaaltaan tiedon merkkipäivästä ja asiakas oli myös toimittanut hänelle K-halli Kerman avausmainoksen.

40 vuotta sitten Kerman avausmainos oli aukeaman kokoinen ja siinä oli ”jämeriä avajaistarjouksia”, kuten Takkalenkkiä ja Costa Rica-kahvia.

Nykyinen kauppias Ilkka Korhonen on toiminut Heinäveden K-Marketin yrittäjänä toista vuotta. ”Kaupan paikka on säilynyt kylän keskellä mutta kunnan rakenne on muuttunut aikojen saatossa kovasti. Heinävedelle on tullut paljon vapaa-ajan asuntoja ja kesäisin sekä lomasesonkeina kylän raitilla on mukavasti säpinää”, Ilkka kertoo.

Ilkka järjestää kaupan merkkipäivänä koko kylälle juhlat. Torstaina tarjotaan pyttipannua kaupan pihalla, lauantaina puolestaan on tarjolla täytekakkukahvit ja pihalle tulee asiakkaita ilahduttaman terapia-alpakka Pihla.

K-Market Kerman Facebook-sivut: https://www.facebook.com/K-Market-Kerma-590281131113659/

Lisätietoja: K-kauppias Ilkka Korhonen, puh. 044 366 9295

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi