Henri Järvinen K-Market Tahmelasta palkittiin Vuoden kauppiaan diplomilla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 10.2.2021

Tampereen K-Market Tahmelan kauppias Henri Järvinen on palkittu Vuoden kauppiaan diplomilla.

K-Market-ketju palkitsi kauppiaitaan torstaina 4.2. kauppiastapaamisessa, joka poikkeuksellisesti striimattiin tänä vuonna. Vuoden kauppiaan diplomi myönnettiin 11 K-Market-kauppiaalle ympäri Suomen.

K-Market Tahmelassa on aito kyläkaupan meininki

Henri Järvinen tuumaa, että tämmöinen muistaminen tuntuu mukavalta: ”Takana on raskas ja erikoinen vuosi mutta olemme pystyneet poikkeusoloissakin palvelemaan asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Suuri kiitos kuuluu henkilökunnallemme!”

Henri on ollut kauppiaana Tahmelassa 2016 saakka. ”K-Market Tahmela on spesiaalipaikka työskennellä, täällä on kiva olla. Kaupassamme on oikea ja aito kyläkaupan meininki”, Henri kertoo. ”Avasimme keväällä verkkokaupan ja kotiinkuljetukset.”

”Kiitokset myös asiakkaillemme, haluamme edelleenkin kuunnella asiakkaidemme toiveita kaupan kehittämiseksi”, Henri kiittelee.

Diplomissa kiitellään Henrin mukautumista erikoiseen vuoteen ja mainitaan myös korkealla olevat asiakastyytyväisyys- ja henkilöstötutkimuksen lukemat. Kaupan huikeaa heviosastoa käyvät myös kauppiaskollegat ihastelemassa ja poimimassa sieltä oppeja.

”Vuoden K-Market-kauppiaan diplomin kriteereinä ovat mm. liikevaihdon kehitys, asiakastyytyväisyys, henkilöstöjohtaminen ja liikeidean tuominen asiakkaiden arjessa näkyväksi”, kertoo ketjun operatiivinen johtaja Teemu Naumanen.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

K-kauppias Henri Järvinen, puh. 040 764 2436, mail: henri.jarvinen@k-market.com
K-Market-ketju ketjupäällikkö Marika Haverinen, puh. 040 514 7779, mail: marika.haverinen@kesko.fi