Hietalahden Neste K -liikenneasemaa luotsaamaan Kimmo Kronlund

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 10.5.2019

Kimmo Kronlund ottaa Helsingin Hietalahden Neste K –liikenneaseman luotsatakseen kesäkuun alusta alkaen. Hän on myös Espoon Neste K Viherlaakson kauppiasyrittäjä.

Hietalahden Neste K tarjoaa keitaan katuremontin melskeistä

• Hietalahdessa on meneillään massiivinen katuremontti mutta kaikki remontit loppuvat aikanaan, tuumaa rauhallisesti Kimmo Kronlund.
  • Myymälä on uudistuksen jälkeen hyvässä kunnossa ja paikan päällä tehdyt leivät ovat saaneet suuren suosion. Tästä emme tule jatkossa tinkimään tuumaakaan, vaan pidämme huolen, että myymälä on hyvässä kunnossa ja asiakaspalvelu alueen parasta. Tällä saamme ihmiset unohtamaan ulkopuolella olevan remontin ja tulemaan jatkossakin asioimaan asemallamme, Kimmo uskoo.

Kimmolla on pitkä tausta vuodesta 1992 ruokakaupan arjesta. Hän on työskennellyt muun muassa K-Citymarket Jumbossa ja K-Supermarket Mankkaalla. K-kauppiasuran hän aloitti 2009 Neste K Viherlaaksossa Espoossa.

Lisätietoja: K-kauppias Kimmo Kronlund, puh. 050 551 1115

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.