Ilkka Rantala kauppiaaksi uuteen K-supermarket Martinlaakson Ostariin Vantaalle

Ilkka Rantala aloittaa kauppiaana toukokuussa 2017 avautuvassa uudessa K-supermarket Martinlaakson Ostarissa Vantaalla.

KESKO ALUETIEDOTE 13.2.2017

Ilkka Rantala on toiminut K-kauppiaana jo yli kymmenen vuotta, ensin Lahdessa K-Market Omenassa ja sen jälkeen K-Market Jokelassa, joka vuonna 2010 laajennettiin K-supermarketiksi.

Toukokuussa avautuvasta K-supermarket Martinlaakson Ostarista tulee moderni ja monipuolinen lähikauppa, jossa korostuvat ruokatrendit sekä perinteinen palvelutiski. Tarkoitus on panostaa erityisesti kalaan.

- Tarjoamme ratkaisuja kaiken kokoisten perheiden päivittäisiin Mitä tänään syötäisiin -pohdintoihin. Muodostamme valikoimamme asiakkaita kuunnellen, kertoo Ilkka Rantala. Asiakkaat voivat kertoa omia toiveitaan jo ennen kaupan avautumista kaupan Facebook-sivulla, hän vinkkaa.

Uusi K-supermarket sijaitsee nimensä mukaisesti Martinlaakson Ostarilla Martinlaakson aseman vieressä osoitteessa Kivivuorentie 4, Vantaa. Autolla liikkuvat voivat käyttää ostoskeskuksen lämmintä parkkihallia, mikä on iso etu varsinkin talviaikaan. Myyntipinta-alaa on noin 1300m2. Kauppaan tulee perinteisten kassojen lisäksi itsepalvelukassoja.

- Kaupasta tulee viihtyisä ja sopivan kokoinen ostospaikka. Aloitamme avainhenkilöiden rekrytoinnin välittömästi. Palkkaamme yhteensä noin 20 kaupan ammattilaista rakentamaan modernia ruokakauppaa Martinlaaksoon ja palvelemaan alueen asiakkaita, sanoo kauppias Ilkka Rantala.

Lisätietoja: K-kauppias Ilkka Rantala, puh. 0400 726 040

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.