• K-ryhmä/

Ilmajoen uusi K-Supermarket avataan syyskuussa – kauppiaaksi K-Market Nuijamiehestä tuttu Jaana Jokiaho

Ilmajoelle rakennetaan uutta K-Supermarketia, joka avataan syyskuussa 2017. Uuden kaupan kauppiaaksi siirtyy K-Market Nuijamiehen kauppias Jaana Jokiaho (43). K-Market Nuijamies suljetaan elokuussa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.4.2017

Jaana Jokiaho aloitti uransa kaupan alalla 15-vuotiaana syntymäpaikkakunnallaan Karstulassa, jossa hän meni TET-harjoitteluun K-halli Vesteriselle. Sieltä tie vei ensin kauppias Matti Himbergin alaisuuteen K-Citymarket Seinäjoelle ja myöhemmin Matin mukana Vantaan Jumboon. Kauppiasvalmennuksen hän suoritti K-Market Jokelassa. Kauppiasura oli Jaanalla haaveena jo Vantaalle muutosta lähtien ja haaveissa oli myös muutto takaisin Etelä-Pohjanmaalle. Molemmat haaveet toteutuivat, kun Jaana aloitti kauppiasuransa Ilmajoella K-Market Nuijamiehessä.

”Kauppiasurassa minua kiehtoo asiakaspalvelu ja se, että työni on niin vaihtelevaa. Haluan palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin. Tykkään myös kovasti myymälän somistamisesta”, kertoo Jaana.

Syyskuussa avattavasta uudesta K-Supermarket Ilmajoesta Jaana aikoo tehdä ruokaisan kaupan, jossa on laajat valikoimat. K-Market Nuijamies suljetaan elokuussa ja sen henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä Jaanan mukana uuteen kauppaan. K-Supermarketiin tulee lihatiski ja haussa onkin osaava palvelulinjaston vetäjä. Lisäksi Jaana etsii heviosaajaa tiimiään täydentämään. Yhteensä uusi kauppa työllistää 12 - 14 kaupan ammattilaista.

”Lähden innoissani vetämään uuden ajan K-Supermarketia Ilmajoella. Haluamme olla alueemme paras ruokakauppa. Tämä onnistuu laajoilla valikoimilla sekä hyvällä palvelulla, josta jo nyt saamme jatkuvasti kehuja. Paikallisuus on myös lähellä sydäntäni ja asiakkaat ovat aina tervetulleita kertomaan valikoimatoiveistaan”, kertoo Jaana. ”Kiitän asiakkaita tsemppauksesta, jota olen viime aikoina saanut”, hän jatkaa.

Jaanan perheeseen kuuluu aviomies sekä lapset Joonas (21), Minttu (16) ja Milla (13). Jaana on myös puolitoistavuotiaan Iljaksen mummi. Jaanan ja hänen puolisonsa vapaa-aika kuluu lasten harrastusten tukemisessa. Perheen tytöt kilpailevat esteratsastuksessa ja poika on siirtymässä motocrossin sm-sarjaan.

Lisätietoja: K-kauppias Jaana Jokiaho, puh. 040 7634820.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.