Ilpo Romppanen ja Heli Romppanen ovat K-Market Otavan uusi kauppiaspariskunta

Ilpo Romppanen (36) ja Heli Romppanen (32) aloittavat kauppiasuransa Mikkelissä K-Market Otavan uutena kauppiaspariskuntana maaliskuun 1. päivänä.

KESKO ALUETIEDOTE 8.2.2017

Ilpo Romppanen suoritti kauppiasvalmennuksen K-supermarket Metropolissa Tiina Karinkannan hyvässä ohjauksessa ja valmistui marraskuussa 2016. Aiemmin Ilpo on työskennellyt Suomen suurimmassa vartioimisliikkeessä 13 vuotta, josta neljä viimeisintä vuotta liikkeen vastaavana hoitajana ja 40 henkilön esimiehenä. Hallintotieteiden maisteri Heli Romppanen on puolestaan työskennellyt asianajotoimistossa ja varhaiskasvatuksen päällikkönä, viimeksi mainitussa tehtävässä yli 40 hengen esimiehenä.

- Meitä kiehtoo yrittäjyys ja hyvän asiakaspalvelun tuottaminen. Haluamme rakentaa meidän ja asiakkaidemme näköisen kaupan, josta saa mahdollisimman kattavat palvelut. Toivomme, että asiakkaat tulevat kertomaan meille, jos valikoimastamme puuttuu heidän suosikkituotteitaan. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan hankkimaan tuotteita valikoimiimme, lupaavat Ilpo ja Heli.

K-Market Otavaan uusi kauppiaspariskunta haluaa luoda mahdollisimman laadukkaan ja monipuolisen tuotevalikoiman. Pyrkimyksenä on lisätä mahdollisuuksien mukaan paikallisia tuotteita, huomioida erityisruokavaliot ja lisätä paistotuotteiden määrää.

- Haluamme tarjota iloista ja toimivaa asiakaspalvelua sekä mahdollisuuden käydä helposti ja vaivattomasti kaupassa, Ilpo ja Heli sanovat.

K-Market Otava työllistää kauppiaspariskunnan lisäksi viisi työntekijää.

Romppasten perheeseen kuuluvat 7- ja 2- vuotiaat tyttäret. Vapaa aikaa vietetään mielellään yhdessä touhuten yleensä liikuntaharrastusten parissa. Lisäksi Ilpon harrastuksena on metsästys..

Lisätietoja: K-kauppias Ilpo Romppanen, puh. 045 6695899.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.