Imatran Siwa Sienimäki avautuu K-Marketina torstaina

KESKO ALUETIEDOTE 28.11.2016

Siwojen ja Valintatalojen muuttaminen K-Marketeiksi jatkuu ripeällä tahdilla. Siwa Sienimäki (os. Rouskunkatu 9) avautuu K-Market Sienimäkenä torstaina 1.12.

Muutoksessa kaupan tuotevalikoima ja ilme vaihtuvat. Tuotteiden hintatasoa on laskettu ja valikoimaan tulee noin tuhat laadukasta ja edullista Pirkka- ja K-Menu-tuotetta. Muutoksen jälkeen kaupassa käy K-Plussa-kanta-asiakaskortti.

”Rakennamme parhaillaan Suomen kattavinta ja palvelevinta lähikauppaverkostoa. Kauppojen hintataso laskee K-Marketiksi muuttumisen myötä jopa 20 prosenttia, joten muutos on asiakkaille erittäin positiivinen”, kertoo Keskon varatoimitusjohtaja ja päivittäistavarakaupan toimialajohtaja Jorma Rauhala.

Asiakkaat ovat ottaneet kauppojen muutoksen K-Marketeiksi hyvin vastaan, ja asiakasmäärät ovat selvässä kasvussa.

Jo yli 200 Siwaa ja Valintataloa muutettu K-Marketeiksi

Jo yli 200 Siwaa ja Valintataloa on muutettu K-Marketeiksi. Vuoden 2016 loppuun mennessä yli 220 kauppaa avautuu K-Marketeina. Vuoden vaihteen jälkeen muutettavien kauppojen aikataulu selviää myöhemmin.

Tavoitteena on siirtää kaikki entiset Siwat ja Valintatalot K-kauppiaille seuraavan kahden vuoden aikana. Kauppaverkoston laajentuessa Kesko rekrytoi ja kouluttaa satoja uusia K-kauppiaita. Vuoden 2016 loppuun mennessä lähes 20 kauppaa on saanut K-kauppiaan.

Siwojen ja Valintatalojen muutostöiden lisäksi Keskolla on käynnissä koko K-Market-ketjun uudistus. Uuden ilmeen mukaisia kauppoja on ilmestynyt katukuvaan huhtikuusta alkaen. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

Nämä Siwat ja Valintatalot muuttuvat seuraavaksi K-Marketeiksi

Viestintäpäällikkö Satu Pusa, Kesko, päivittäistavaratoimiala, p. 040 771 0650.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, kaikki yli 400 K-Marketia ja noin 600 Siwaa ja Valintataloa uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: