Inarin kirkonkylälle rakennetaan uusi K-Market

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.4.2019

Inarin kirkonkylälle nousee täysin uusi K-Market. Se tulee nyt suljetun K-Marketin paikalle, tämä rakennus puretaan ja uusi liikerakennus rakennetaan sen tilalle. Uuden kaupan rakennuttaa Kiinteistö Oy Inarin Liiketalo ja Kesko vuokraa tilat uuden K-Marketin käyttöön.

• K-ryhmällä on vahva asema Lapissa. Kehitämme Lapin kauppaverkostoa jatkuvasti ja olemme tyytyväisiä, että pystymme jatkossa tarjoamaan Inarin kirkonkylälle entistä paremmat kauppapalvelut, toteaa tyytyväisenä Keskon Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen.

Uusi liikerakennus tulee olemaan täysin nykyaikainen ja energiatehokas rakennus. K-Marketin tilat ovat lähes 1000 neliötä joista myyntipinta-alaa on yli 600 neliötä. Pihalle tulee runsaasti parkkitilaa ja lisäpalveluina kauppaan tulevat Posti, Veikkaus, lääkekaappi, Matkahuollon pakettipalvelut, Otto-automaatti ja pihalle polttoainejakelupiste. Kirkonkylällä toimii K-Market koko ajan väistötiloissa osoitteessa Inarintie 57.

Purkutyöt tontilla alkavat samoin tein ja uuden K-Marketin avajaiset ovat 2020 vuoden alkupuolella.  Liikerakennuksen pääsuunnittelijana toimii Arkkitehtitoimisto Voutilainen Oy.

Lisätietoja: Keskon Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen, puh. 0500 677 878

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.