Jan ja Tarja Koskinen Porin K-Market Kyläsaaren kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.7.2022

Jan ja Tarja Koskinen aloittavat kauppiaina syyskuun alusta Porin K-Market Kyläsaaressa.

”Mukava palata tuttuun kauppaan. Olen työskennellyt aikoinaan tässä kaupassa ennen kauppiasuraani”, kertoo Jan Koskinen.

”Lähdemme asiakastoiveiden pohjalta kehittämään K-Market Kyläsaarta ja panostamme alkuun tuorepuolen valikoimiin ja palveluihin”, Koskiset kertovat. ”Ykkösjuttuinamme ovat erinomainen palvelu ja asiakaslähtöinen valikoima.”

K-Market Kyläsaari on Koskisten viides kauppa. Kauppiasura on alkanut Viialan K-Market Maukkaassa ja sieltä matka on jatkunut Merikarvian K-Marketiin, Porin K-Supermarket Antinkadulle ja Luvian K-Market Luotsipoikaan, mistä he palaavat takaisin Poriin.

Vapaa-ajan vietostaan Koskiset kertovat, että työn vastapainona nautitaan mökkeilystä ja veneilystä aina, kun siihen on mahdollisuus.

Lisätietoja: K-kauppias Jan Koskinen, puh.044 350 0124, jan.koskinen@k-market.com

K-Market-ketju on osa K-ryhmää. Ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa eri puolilla Suomea, Hangosta Nuorgamiin. Jokaisessa K-Marketissa toimii kauppiasyrittäjä, joka luo kaupan valikoiman ja palvelut asiakkaidensa toiveiden mukaisesti. K-Market-ketjun kaupat ovat sitoutuneet kiusaamisvapaa vyöhyke -toimintatapaan. www.k-market.fi