Jani ja Anisa Liuksiala kolmen K-Marketin kauppiaiksi Imatralla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 18.10.2017

Kolme K-Marketiksi muutettua entistä Siwaa ja Valintataloa saa kauppiaat Imatralla. Karhumäen, Sienimäen ja Tainionkosken K-Marketit siirtyvät vaiheittain tammikuusta alkaen K-kauppiasuransa aloittaville Jani ja Anisa Liuksialalle.

"Kauppiasura on pitkäaikainen haaveemme, joka toteutuu nyt", K-kauppiaana aloittava Jani Liuksiala iloitsee.

Liuksialat lähtevät kehittämään K-Marketeistaan moderneja kyläkauppoja, joista löytyy hyvää fiilistä ja asiakkaiden tarpeita vastaava tuotevalikoima. Tuoreen kauppiasparin kaupoista löytyvät myös kattavat lähipalvelut, kuten Matkahuollon pakettipalvelu ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. K-Market Tainionkoski tarjoaa myös Postin palvelut.

"Haluamme tarjota kaupoissamme hyvän asiakaspalvelun lisäksi parhaan mahdollisen tuote- ja lähipalveluvalikoiman", Jani lisää.

Siwoista ja Valintataloista K-Marketeiksi muutettujen kauppojen henkilökunta siirtyy Jani ja Anisa Liuksialan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Janin ja Anisan uusperheeseen kuuluu kuusi iältään 12–21-vuotiasta lasta sekä aina iloinen Miisu-koira. Vapaa-ajalla kauppiaspari hakee vastapainoa työlle liikunnallisista harrastuksista, kuten yhteisiltä juoksu- ja pyörälenkeiltä tai kuntosalilta.

Jani ja Anisa Liuksialan K-Marketit Imatralla:

• 8.1.2017 alkaen: K-Market Karhumäki (os. Joutsenonkatu 32)
  • 3/2018 alkaen: K-Market Sienimäki (os. Rouskunkatu 9)
  • 5/2018 alkaen: K-Market Tainionkoski (os. Asemäentie 1)

K-kauppias Jani Liuksiala, puh. 040 719 9675.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: