Janne Salomaa K-Market Enon kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.2.2018

Janne Salomaa (34) aloittaa maaliskuun alusta Enon K-Market-kauppiaana. Janne on toiminut aikaisemmin taksiyrittäjänä Joensuussa ja K-kauppiaana Heinäveden K-Market Kermassa.

Kaveri houkutteli kokeilemaan kaupan alaa

Janne kertoo, että hänet kaupan alalle houkutteli nykyisin Ilomantsissa kauppiaana toimiva Marko Tolvanen. ”Ala vei mennessään ja suoritin K-ryhmän kauppiasvalmennuksen. Valmennukseen kuuluvan kauppaharjoittelun tein Uimaharjun K-Marketissa, jossa Marko oli silloin kauppiaana. Lisäksi olen koulutukseltani sähköasentaja. Ensimmäinen kauppapaikkani oli Heinäveden K-Market”, Janne kertoo.

Enon paras kyläkauppa

”K-Market Eno on perinteikäs kyläkauppa ja haluan vaalia perinteitä mutta samalla nykyaikaistaa kauppaa”, suunnittelee Janne. ”Remonttia on luvassa ja korostamme tuorepuolta sekä asioinnin helppoutta. Kaikki tämä tehdään asiakkaan etua ajatellen”.

”Asiakaspalvelusta ei tingitä ja terveisiä kaikille asiakkaille, että tervetuloa nykäisemään minua hihasta ja kertomaan toiveita, että saamme kauppaan juuri asiakkaidemme näköisen tuotevalikoiman”, Janne kehottaa.

K-Market Enossa työskentelee kauppias-Jannen lisäksi viisi työntekijää. ”Kesän tullen tarvitsemme lisää työvoimaa noin kaksi henkilöä”.

Jannen perheeseen kuuluvat puoliso Sanna Summala, joka auttaa tarvittaessa kaupan arjessa, sekä 5-vuotiaat kaksospojat Joonatan ja Niklas. Lisävauhtia antaa arkeen Remu- ja Roope-koirat. Janne harrastaa salibandyä ja hiihtoa. ”Vapaa-aika menee tasapainotellessa perheen, liikunnan ja kavereiden kanssa”.

Lisätietoja: K-kauppias Janne Salomaa, puh. 050 518 3534

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: