Jari ja Kaija Hulkko tekevät paluun K-kauppiaiksi Oulussa – K-Market Isterintie ja Knuutilankangas haltuun

Jari ja Kaija Hulkko aloittivat muutaman vuoden tauon jälkeen jälleen K-kauppiaina Oulussa. He ottivat toukokuussa haltuunsa K-Market Isterintien ja K-Market Knuutilankankaan.

– Kutkuttavan jännittävältä tuntuu palata takaisin kauppiaaksi pienen huilihetken jälkeen. Molemmat vastaanotetut kauppapaikat ovat hyvin perinteikkäät, joten astumme remmiin hyvin nöyrin mielin. Olemme erittäin innoissamme näistä uusista kaupoista ja kaikista mahdollisuuksista niiden osalta, sanoo Jari Hulkko.

– Lisäämme kauppojen valikoimaa asiakkaiden toiveita toteuttaen. Olemme saaneet jo nyt toiveen paikallisten leipomoiden valikoiman lisäyksestä ja sehän otetaan hetimiten huomioon. Kauppojemme valikoima tulee olemaan päivittäiseen tarpeeseen, mutta aina positiivisesti yllättäen, sanoo Kaija Hulkko.

Kauppiaspariskunta toivottaa asiakkaat rohkeasti juttusille ja tutustumaan uusiin kauppiaisiin.

– Kauppaa kehitämme henkilökunnan kanssa yhdessä tehden ja katse kohti tulevaisuutta, summaa Kaija Hulkko.

Hulkkojen kauppiasuran taival on ollut tapahtumarikas. Hulkot aloittivat kauppiasuransa alkujaan vuonna 1998 K-Market Ruokavinkissä Oulussa. Sieltä he siirtyivät K-Citymarket Pirkkalan kauppiaiksi Pirkkalaan. Tämän jälkeen he palasivat takaisin Ouluun K-market Etu-Lyötyn kauppiaiksi. Tämän jälkeen Hulkot kävivät Kuhmossa K-Supermarket Kuhmon kauppiaina, jonka jälkeen he viettivät 2,5 vuotta taukoa K-kauppiuudesta. Hulkot muuttivat takaisin Ouluun syyskuussa 2015, josta saivat nyt viimeisimmät kauppapaikkansa.

K-kauppias Jari Hulkko p. 040 837 4967

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi