Jesper Lindqvist Kauniaisiin avattavan uuden K-Supermarketin kauppiaaksi

Jesper Lindqvist (33) aloittaa kauppiasuransa Kauniaisten uudessa K-Supermarketissa. Kauppa avautuu huhtikuussa 2018 kauppakeskus Graniin.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.9.2017

Jesper Lindqvist lupaa panostaa uudessa kaupassa henkilökohtaiseen palveluun ja laadukkaiden tuoretuotteiden valikoimaan sekä herkkutorilla että leipä-, hedelmä- ja vihannesosastoilla.

”Tulen takaisin Graniin, jossa vietin suurimman osan nuoruudestani. Tuon tullessani kaupan, josta paikalliset ja kylässä käyvät saavat kaiken tarvitsemansa arkeen ja juhlaan. Omat vahvuuteni ovat tuoretuotteissa, joten niihin haluan eniten panostaa ja tuoda omia vahvuuksiani esille jokapäiväisessä toiminnassa”, sanoo uusi kauppias.

Sekä ravintolakokin että ruokamestarin koulutuksen hankkinut ruotsinkielinen Jesper aloitti kaupan alan työt vuonna 2002 K-Market Haagassa. Hän kouluttautui kaupan alan esimieheksi ja on työskennellyt esimiestehtävissä vuodesta 2009 lähtien. Hän on ollut avaamassa K-Supermarket Hämeenkylää vuonna 2012 ja K-Supermarket Niipperiä vuonna 2016 ja suorittanut K-kauppiasvalmennuksen näissä kaupoissa.

”Aloittaessani työt kaupassa ihastuin asiakkaiden palvelemiseen ja huomasin pian, että olen löytänyt oman kutsumukseni. Kauppiuudessa kiehtoo eniten ihmisten tapaaminen ja palveleminen sekä joka päivän tuomat erilaiset haasteet. Yksikään päivä ei ole samanlainen”, sanoo Jesper.

Tuleva kauppias kannustaa asiakkaita kertomaan, mitä he uudelta kaupalta ja sen tuotetarjonnalta toivovat ja lupaa rakentaa asiakkaiden toiveiden mukaisen kaupan.

”Olemme tulossa Kauniaisiin teitä varten ja juuri teille haluamme tarjota laadukkaita tuotteita ja palveluja kilpailukykyiseen hintaan. Kannustan ottamaan rohkeasti yhteyttä ja kertomaan kaikesta, mitä tulevalta kaupalta toivotaan, jotta voin rakentaa sellaisen kokonaisuuden, jota alueelle tarvitaan. Viihdyn paljon kaupalla, olen helposti lähestyttävä ja minulle voi puhua ihan kaikesta. Meillä asiakas on aina tervetullut ja hänet huomioidaan yksilönä. Kaikkien toiveet otetaan huomioon valikoiman ja palvelun rakentamisessa.”

K-Supermarket Kauniainen tulee työllistämään noin 20 kaupan alan ammattilaista, joiden rekrytointi on tarkoitus aloittaa heti.

Jesperin perheeseen kuuluvat vaimo ja neljä poikaa. Lisäksi kotona on koira ja kaksi kissaa. Perhe asuu Jesperin yhdessä vaimonsa kanssa rakentamassa omakotitalossa. Vapaa-ajallaan Jesper touhuaa lasten kanssa ja viihtyy ulkona, yleensä rakentaen tai korjaillen jotain, tällä hetkellä hän on rakentamassa vanhaa autoa uuteen uskoon.

Lisätietoja: K-kauppias Jesper Lindqvist, puh.0400 563 296, jesper.lindqvist@k-supermarket.fi

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.