Jonatan Jarkialle toinen kauppa Porin K-Market Hyveläntiestä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.4.2023

Jonatan Jarkia aloittaa vapunpäivänä Porin K-Market Hyveläntien kauppiaana. Hänellä on jo entuudestaan luotsattavana K-Supermarket Antinkatu ja K-Market Hyveläntie tulee hänen toiseksi kaupakseen.

Jonatan kertoo odottavansa innostuneena, että saa uuden projektin hoitaakseen nykyisen kauppansa K-Supermarket Antinkadun rinnalle. ”Kauppa on hyvin hoidettu ja pohja on kunnossa. Kiitokset nykyiselle kauppiaalle Mauri Välikankaalle hyvin tehdystä työstä”, kiittää Jonatan. ”Minulla on paljon ideoita, jolla kauppaa saadaan eteenpäin. En ole myöskään itse koskaan työskennellyt K-Marketissa ja monikauppamalli antaa erinomaisen mahdollisuuden oppia ja kehittyä urallani.”

Antinkadulta oman keittiön tuotteita valikoimiin Hyveläntielle

”K-Market Hyveläntie on erinomainen pysähdyspaikka, jonka valikoima ja palvelut tulee räätälöidä tukemaan asiakkaiden tarpeita. Asiakastoiveita kuunnellaan aktiivisesti ja heidän toiveensa tuodaan isosti näkyville. Antinkadun K-Supermarket tuo mukanaan Hyveläntielle myös paljon synergiaetuja; oman keittiömme tuotteita, kuten valmistamiamme pizzoja, on tiedossa valikoimaan”, Jonatan kertoo suunnitelmistaan. ”Hävikkiä hallitaan tiedolla johtamisen avulla.”

Jonatan Jarkia (27) on toiminut K-Supermarket Antinkadun kauppiaana 2022 alusta. Koulutukseltaan hän on kauppatieteiden maisteri.

Jonatan on intohimoinen ruoanlaittaja ja vitsailee olevansa huono golfin pelaaja. ”Kauppiasura ei edistä golftaitojen kehittymistä.”

Lisätietoja: K-kauppias Jonatan Jarkia, puh. 0400 621 270, mail: jonatan.jarkia@k-supermarket.fi

Oman kylän kauppa K-Market on osa K-ryhmää. K-Market-ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa eri puolilla Suomea, Hangosta Nuorgamiin. Jokaisessa K-Marketissa toimii kauppiasyrittäjä, joka luo kaupan valikoiman ja palvelut asiakkaiden toiveiden mukaisesti niin, että on mahdollista poimia edullinen ostoskori. Kaikki K-Marketit ovat sitoutuneet kiusaamisvapaa vyöhyke -toimintatapaan. www.k-market.fi