Juha Hasuselle kolme K-Marketia Helsingissä ja Vantaalla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.6.2017

Juha Hasunen (43) aloittaa K-kauppiasuransa heinäkuussa K-Market Östersundomin kauppiaana. Myöhemmin Juhalle siirtyvät myös Länsimäen ja Vesalan K-Marketit. Juha aikoo vaalia kaupoissaan kyläkaupan henkeä ja kuunnella asiakkaiden toiveita.

"K-Market Östersundom toimii jo nyt kyläyhteisön omana kyläkauppana. Ruoka- ja postiasioinnin lomassa kohdataan ystäviä, naapureita ja tuttuja. Annan jatkossa suuren painoarvon asiakkaiden mielipiteille ja toiveille ja kehitän kauppojeni kyläkauppamaisuutta entisestään", kauppias Juha Hasunen sanoo.

Kauppojen työllistämä henkilökunta siirtyy Juhan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. "Loistava henkilökuntamme tuntee jo hyvin asiakkaamme. Olen erittäin iloinen päästessäni itsekin tutustumaan kauppojeni asiakkaisiin", Juha sanoo.

Vapaa-ajallaan tuore kauppias harrastaa salibandya, golfia, pyöräilyä, erilaisia talvisia harrastuksia sekä lasten kuskaamista harrastuksiin. Vartioharjulla asuvaan perheeseen kuuluvat myös puoliso ja kolme lasta.

Juhalle siirtyvät kaupat ovat entisiä Siwoja. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kuva K-kauppias Juha Hasusesta liitteenä.

Juha Hasusen K-Marketit pääkaupunkiseudulla:

• 17.7.2017 alkaen: K-Market Östersundom (os. Kraputie 2, Helsinki)
  • 11/2017 alkaen: K-Market Länsimäki (os. Suunnistajankuja 2, Vantaa)
  • 1/2018 alkaen: K-Market Vesala (os. Rekipellontie 2, Helsinki)

Ruokakaupan valikoiman lisäksi kaupoista löytyy lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu, Osta & Nosta -käteisnostopalvelu sekä K-Market Länsimäestä Postin palvelut.

K-kauppias Juha Hasunen, puh. 044 0660 960.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: